• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem

 #147808  autor: MarcinK
 30 sty 2007, 21:37
jutro jadę do katowic, zobaczę co da się wynegecjowac, wolę sprawy załatwiac dyplomatycznie niż zaraz awantury robic :wink:

 #147822  autor: Forest
 30 sty 2007, 21:56
Oczywiście życzę Ci abyś nie musiał uruchamiać agresora. :D

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #147826  autor: MarcinK
 30 sty 2007, 22:00
body pisze:Oczywiście życzę Ci abyś nie musiał uruchamiać agresora. :D
loooooooooooooooooooooooooooool
jeżeli mnie zmuszą, hehe
a tak na poważnie to o kant tyłka sobie można taką gwarę rozbic :wink:

 #147903  autor: Forest
 30 sty 2007, 23:27
Tankian pisze:a tak na poważnie to o kant tyłka sobie można taką gwarę rozbic :wink:
Święta racja, praktycznie na co jest ta gwara. Co by się nie stało z telefonem zawsze będą Ci próbowali wmówić, że to ty doprowadziłeś go do takie stanu. :| Ale tak jest chyba ze wszystkim. Ale co się mamy dziwić wkońcu to oni muszą wydawać kase na naprawe wiec sie bronią jak mogą. :P

PS. Tankian, później zdaj raport z odwiedzin w tym serwisie katowickim czy gdzie tam zawozisz tą swoją N80. ;)

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #147953  autor: dechomenon
 31 sty 2007, 02:47
a zważyc trzeba, że teraz serwis posiadają dobry sprzęt, i np. narobią zdjęc i odsyłają telefon z niewazną gwarancja bo mówią, ze są zawilgocenia itd..masakra się dzieje!

 #148316  autor: MarcinK
 31 sty 2007, 22:02
no więc tak
telefonu mi nie naprawiono. Ale od początku.
Wchodzę do serwisu i pytam o moją N80
Gościu przynosi mi pudełko i mówi, że ich technik stwierdził, że luzy sa w normie.
Ja na to,że poproszę o rozmowę z ww techikiem, niestety technik ( a raczej pani technik ) była tak zajęta piciem kawy, że nie mogła znaleśc czasu. Pytam wtedy dlaczego nie powiadomiono mnie o tym, ze telefon nie został wyslany do warszawy pomimo posiadania mojego numeru kontaktowego, cisza. poprosiłem o uzasadnienie odmowy naprawy. to w końcu dostałem. następnie poprosiłem o wytyczne na temat norm luzów wystepujących w N80. Odpowiedz, nie ma, zostawiam bez komentarza.
jednym słowem gwarancja nokii jest tyle warta co funt kłaków,
Jutro oddaję sprawę do rzecznika praw konsumentów :evil:

 #148320  autor: Forest
 31 sty 2007, 22:20
Hehe to jeszcze baba technik, może i to nawet dobrze, że nie naprawiali Twojej N80? :D

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #148321  autor: MarcinK
 31 sty 2007, 22:52
to juz inna bajka, teraz uderzam do recznika :evil:

 #148326  autor: Forest
 31 sty 2007, 23:13
Tankian pisze:to juz inna bajka, teraz uderzam do recznika :evil:
Byle byś czego nie spie... popsuł bo będzie dopiero. :P

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #148327  autor: Krisu6230i
 31 sty 2007, 23:18
body pisze:Hehe to jeszcze baba technik, może i to nawet dobrze, że nie naprawiali Twojej N80?
jasne moze jestem swinia i dobrze trudno, ale swoje wiem, a wiem ze baby nadaja sie do garow a nie do bycia technikiem, kierowca, zolnierzem, policjantem (szcegolnie prewencja) i inne...
Tankian pisze:to juz inna bajka, teraz uderzam do recznika
b. dobrze! ja nie mialem ongis tyle zaciecia ale i sluchawka byla 5x tansza... powodzenia.
p.s. z tymi wytycznymi/ normami dobry pomysl, i nie rozumiem jak to jest ze nie ma? tzn co subiektywna ocena technika? jego/jej widzimisie, humor, ilosc dni przed okresem/ilosc dni po chlaniu. nie rozumiem, sprawa do wyjasnienia przez januszka w. w radio zet ;-)

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #148328  autor: MarcinK
 31 sty 2007, 23:18
napewno w tym tygodniu nie będę rozbieral N80, wpierw rzecznik, i się zobaczy
:wink:
Krisu6230i pisze:sprawa do wyjasnienia przez januszka w. w radio zet ;-)
a do niego tez chcę zadzwonic, nie odpuszczę :evil:

 #148464  autor: dechomenon
 01 lut 2007, 11:14
no to nieźle pojechali po bandzie! kurde totalny brak kompetencji, ażżżżżżzzzz nosi człowieka jak sie to czyta! kupujesz telefon z najwyzszej półki przychodzisz do serwisu a oni nie raczą nawet zareagowac na klienta, który no posiada drogi sprzęt, traktują go jak pionka! A szczególe w przypadku, ze to nie z winy użytkownika !

 #148738  autor: MarcinK
 01 lut 2007, 21:35
obsługa klienta prestiżowego, a za takiego uważam osobę która kupuje aparat serii N bądz E w salonach Nokii bądz MM czy vobis, kuleje strasznie. :?

 #148741  autor: Forest
 01 lut 2007, 21:41
Taki prestiż jak przy kupnie 3310 :smt005

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #148746  autor: MarcinK
 01 lut 2007, 21:48
body pisze:Taki prestiż jak przy kupnie 3310 :smt005
dokładnie, i to sprawia, że jestem cholernie wściekły :evil:

 #148747  autor: lookass
 01 lut 2007, 21:50
hmm u mnie jak chodzilo o zmiane softu to wiadomo wszystko bylo git nawet kawa :D no ale tutaj ewidentnie widac jak dbaja o klijeta :/

 #149021  autor: Forest
 02 lut 2007, 22:12
A może oni nie umieją tego naprawić? Nie chcą się do tego zabierac bo zepsują i beda miec duze koszty. A zmiana softu to co innego, z instrukcja w rece sobie poradza :D

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #149039  autor: lookass
 02 lut 2007, 22:49
body pisze:A może oni nie umieją tego naprawić? Nie chcą się do tego zabierac bo zepsują i beda miec duze koszty. A zmiana softu to co innego, z instrukcja w rece sobie poradza :D
no to kto tam pracuje ?? zeby nie potrafili naprawic co moze do filandi wysla ehh szkoda na nich slow :|

 #149041  autor: MarcinK
 02 lut 2007, 23:01
Więc tak, rozmawiałem dziś w innym serwisie z serwisantem, tym razem to byl facet i trzeba przyznac był obeznany. I niestety, nie zrobią mi tego w ramach gwarancji, cóż trudno, zaoferowano mi jednak naprawę odpłatną jako, że jest to usterka mechaniczna i jako taka nie podlego gwarancji ( co do tego, ni ekomentuję już całej sprawy, szkoda nerwów ), ceny części orginalnych w serwisie Nokii są tańsze niż na allegro :wink: chyba nie mam innego wyśjscia, chcę miec sprawny telefon dlatego oddaje im n80 i niech napriawiają, trudno, trza zapłacic, :evil:

 #149063  autor: dechomenon
 03 lut 2007, 00:02
ale czujecie to jak lamerują....najlepiej tak powiedziec usterka mechaniczna !!! ja pie...dole, człowiek użytkując normalnie sprzęt..przeciez nim nie rzuca, idzie oddac do serwisu a oni z takim czymś wyjeżdząją...makabra!