• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #530761  autor: best
 26 sty 2012, 11:29
Mam problem z telefonem 500. Jest po 3 naprawach i dalej nie działa do końca (czujnik zbliżeniowy). Pomijając, że punkt Nokii, do którego oddawałem telefon, w ogóle nie zna się na tym, co robi i nie umiał stwierdzić, że on nie działa. Powiedzieli mi, żebym poszedł do operatora ( w moim przypadku - Play) i zgłosił niezgodność towaru z umową. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że muszę go wysłać na własny koszt do Warszawy i może łaskawie mi go wymienią. I tu moje pytanie. Czy jest możliwość załatwienia sprawy tu na miejscu i czy można będzie wymienić na inny telefon, niż 500 w podobnej cenie?
Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, 12:26 przez best, łącznie zmieniany 1 raz.

 #530765  autor: bp121
 26 sty 2012, 12:03
Coo? Na własny koszt?
:lol:

 #530768  autor: konsultantemeryt
 26 sty 2012, 12:19
bp121 pisze:Coo? Na własny koszt?
:lol:
Tak na własny koszt. Jeżeli podpisywał by kolega w salonie, to salon by go wysłał. Jeżeli umowa była wysyłana przez kuriera to jedynie co "własny koszt".

 #530773  autor: nemo2009
 26 sty 2012, 12:40
best pisze:Pomijając, że punkt Nokii, do którego oddawałem telefon, w ogóle nie zna się na tym, co robi i nie umiał stwierdzić, że on nie działa.
Grają w odbijanego.Możesz jeszcze skrobnąć maila do Nokia Poland z opisem napraw.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #530811  autor: dario321
 26 sty 2012, 15:45
Zapytaj operatora jak i na czyj koszt masz dostarczyc ten telefon do jednego z jego salonow.
Natomiast sam telefon mozesz (jesli chcesz) wyslac do centralnego serwisu noki w Jankach na koszt ich (regenersis.pl).

 #530816  autor: play4you2
 26 sty 2012, 16:17
W przypadku naprawy gwarancyjnej telefonu, który został oddany w salonie, play pośredniczy tylko w w tym procesie. Jesli chcesz skorzystać z prawa odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową należy reklamować telefon w miejscu, w którym się go zakupiło. Jeśli sprzedaż telefonu nastąpiła za pośrednictwem telesprzedaży telefon można także oddać w dowolnym Punkcie Sprzedaży Play. Należy oczywiście zaznaczyć z jakiego prawa chcemy skorzystać.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #530863  autor: best
 26 sty 2012, 18:38
Telefon jest z e-sklepu :D
nemo2009 pisze: Możesz jeszcze skrobnąć maila do Nokia Poland z opisem napraw.
Jak będę miał chwilę, to napiszę :)

 #530901  autor: dario321
 26 sty 2012, 21:12
wiec oddaj go w dowolnym salonie play;a i zaznacz/powiedz z jakiego prawa korzystasz :wink:

 #531218  autor: best
 28 sty 2012, 18:49
dario321 pisze:wiec oddaj go w dowolnym salonie play;a i zaznacz/powiedz z jakiego prawa korzystasz :wink:
Jeszcze tylko mam pytanie. Z jakiego prawa mam korzystać? :D

 #531221  autor: pakierhakierxd
 28 sty 2012, 19:41
niezgodność towaru z umową lub skorzystanie z gwarancji producenta.

Pozdrawiam :)

 #531306  autor: dario321
 29 sty 2012, 10:05
proponuje to pierwsze gdyz z drugiego juz korzystal :wink:

 #531326  autor: best
 29 sty 2012, 11:38
pakierhakierxd pisze:niezgodność towaru z umową.
Wtedy każą mi odesłać do Warszawy z papierkiem niezgodności towaru z umową (bo telefon jest z e-shopu) i może łaskawie wymienią (pewnie znowu dadzą 500 :roll: ).

 #531331  autor: alex1155
 29 sty 2012, 11:58
best pisze:
pakierhakierxd pisze:niezgodność towaru z umową.
Wtedy każą mi odesłać do Warszawy z papierkiem niezgodności towaru z umową (bo telefon jest z e-shopu) i może łaskawie wymienią (pewnie znowu dadzą 500 :roll: ).
A po co do Warszawy? Na pewno tak jest? Mnie w Orange kazali przyniesc Nokie do salonu firmowego i firmowka wysyła niezgodnosc do serwisu (kupowałem przez konsultanta telefonicznego, poprzedni fon przez orange.pl i tez mi kazali jakby co do firmowki zanosic). To,że niezgodnośc z umowa nalezy oddawać konkretnemu sprzedawcy wcale nie jest aż tak konkretnie przestrzegane, nie powinienes płacic za wysyłki i rozsyłac telefon Bog wie gdzie. Masz prawo do oddania telefonu na Niezgodnosc w sklepie operatora.

Ps. Nie chce Cię martwic ,ale wymiana na Nokie 500 na kolejna Nokie 500 ( czy wymiana płyty głownej jak to z reguły robiły w moim przypadku serwisy) nic nie da. Ten model po prostu jest wadliwy. Mam go ja z Orange, znajomy bodajże z plusa i problemy sa te same. Wiesza się niemiłosiernie tak,ze nie da sie z niej normalnie korzystać. I to juz od wyciagniecia jej z pudełka :-(

 #531417  autor: dario321
 29 sty 2012, 18:09
a dzieje sie tak dlatego,ze model ten nie ma odpowiednika ,,karty graficznej,, ;-)

 #536783  autor: alex1155
 23 lut 2012, 22:01
Spróbuj zaktualizować swoja Nokie 500 do Belli. Wiele problemow mineło:D