• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #520233  autor: alex1155
 04 gru 2011, 19:18
Witam,
dwa dni temu kurier przysłał mi nowiutką Nokię 500 na przedłużenie umowy w orange. Telefon od początku niemiłosiernie się wiesza. Nie da sie na nim odblokować klawiatury, pozno ładuje sie menu, czasem nie wydaje dżwieku kiedy ktoś do mnie dzwoni. Praktycznie nie ma na nim aplikacji, problemy wystepują juz od wyciągnięcia go z pudełka. Co teraz? Reklamować? Czy odesLać? Jesli odesłac to jak taka procedura wyglada? Czy Orange moze odmowic przyjecia telefonu jesli stwierdza,ze jest uszkodzony?
Pozdrawiam.

 #520245  autor: ubuntulnx
 04 gru 2011, 20:33
Jeżeli jesteś kl. indywidualnym, a telefon nie uszkodził się z Twojej winy, możesz go odesłać na:
Jeżeli nie jesteś zadowolony z przesłanego telefonu lub zauważyłeś jakąś wadę, możesz w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki odstąpić od umowy i zwrócić przesyłkę. Wystarczy, że poprawnie wypełnisz dokument odstąpienia od umowy i prześlesz do nas wraz z przesyłką na adres:

CEVA CENTRALA ZWROTÓW PTK
Ołtarzew ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki

PTK Centertel nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanej przesyłki.
Jeśli chcesz odesłać zakupiony towar pamiętaj, że telefon i karta nie mogą nosić śladów użytkowania:
telefon powinien być spakowany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami zabezpieczającymi np. folia na wyświetlaczu, folie zabezpieczające, akumulator i ładowarka, elementy mocujące, zwinięty przewód ładowarki, komplet instrukcji
bateria powinna być spakowana w oryginalnym opakowaniu, powinna posiadać naklejkę identyfikacyjną z kodem kreskowym i symbolem baterii
Po zarejestrowaniu zwrotu przez PTK Centertel skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Obrazek

 #520246  autor: dario321
 04 gru 2011, 20:33
ja zrobilbym tak;
najpierw format karty pamieci lub masowej pamieci (jesli jest ktoras z nich :wink: ),pozniej format telefonu kodem *#7370# i aktualizacja jego oprogramowania.
jak to by nie pomoglo to odeslal bym do regenersis.pl (na ich koszt kurierem dhl),pominal bym orange bo czekal bym dluzej na zwrot fona.
czytaj tez to; http://www.twojaeuropa.pl/796/gwarancja ... konsumenta :-)

 #520247  autor: alex1155
 04 gru 2011, 20:39
jestem klientem indywidualnym i telefon nie działa dobrze od wyciągnięcia z pudełka.

 #520322  autor: dario321
 05 gru 2011, 08:52
ubuntulnx
to ''procedura'' odstapienia od umowy ;-)
a user alex1155 nic nie wspomnial o takowym odstapieniu :-)

 #520331  autor: rain86
 05 gru 2011, 09:24
dario321 pisze:ja zrobilbym tak;
najpierw format karty pamieci lub masowej pamieci (jesli jest ktoras z nich :wink: ),pozniej format telefonu kodem *#7370# i aktualizacja jego oprogramowania.
jak to by nie pomoglo to odeslal bym do regenersis.pl (na ich koszt kurierem dhl),pominal bym orange bo czekal bym dluzej na zwrot fona.
czytaj tez to; http://www.twojaeuropa.pl/796/gwarancja ... konsumenta :-)
postąpiłbym dokładnie tak samo. Jednakże obawiam się, że może to nic nie dać z bardzo prostego względu - soft orange w większości telefonów tak je zamula, że nic tu nie pomoże poza zmianą softu na niebrandowany. Dokładnie miałem kiedyś podobny myk z Omnią HD - wgrany był sof pomarańczy, telefon mulił niemiłosiernie, do tego nie działały wszystkie funkcje. Wgrałem oryginalny firmware samsunga i telefon bez porównania - niebo a ziemia, do tego doszło kilka funkcji wyciętych przez pomarańcze :D
Ostatnio zmieniony 05 gru 2011, 10:30 przez rain86, łącznie zmieniany 1 raz.

Było: Mitsubishi Trium, Alcatel OT 311,511,Sony CMD-J5, Siemens SL45i,Nokia N-Gage, SE T610, SE J200, Motorola E398, Samsung E900, Nokia N73, Samsung F480, Nokia N82, N86, 5800, Omnia HD, SE C901, Wave 8500, 6303, N8, SGS II, Lumia 800, HTC 1S
Jest:ip4s

 #520340  autor: Kamil_K
 05 gru 2011, 10:12
Również potwierdzam, że wina może leżeć po stronie Orange'a. Wave S8500 z pomarańczowym oprogramowaniem potrafi resetować się kilka razy dziennie i działa jak Wave 533 :-).

 #520342  autor: dario321
 05 gru 2011, 10:18
wiec po tych formatach,nalezy wgrac soft niebrandowany-tylko nie przez NSU :wink:

 #520352  autor: kamil1221
 05 gru 2011, 11:15
W jakim pudełku dostałeś Nokię ?

Jeśli w niebieskim - to tam brandu nie powinno być - bo to pierwsza partia bez simlocka.

 #520403  autor: alex1155
 05 gru 2011, 15:49
kamil1221 pisze:W jakim pudełku dostałeś Nokię ?

Jeśli w niebieskim - to tam brandu nie powinno być - bo to pierwsza partia bez simlocka.
W niebieskim,ale simlock mam -karta t -mobile niewlasciwa. Odsyłam w znaczeniu odstepuje od umowy tak mi poradzono w serwisie i salonie Orange. Telefon wyglada ogólnie na uszkodzony. Soft Orange swoje robi jednak podejrzany jest problem z glosnikiem i czułościa ekranu (nie reaguje, mozna klikać i klikać).

 #520460  autor: dario321
 05 gru 2011, 20:12
smialo odsylaj/odstepuj,pamietaj aby wyslac priorytetem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
na to by otrzymali przesylke masz 10dni od dnia w ktorym przesylke odebrales od kuriera,pozdro