• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #430566  autor: Julass
 19 wrz 2010, 23:55
Obecnie mam wgrany soft v31.0.016 w N82 i mam problem z update'owaniem go do v35.0.2. W NSS po wpisaniu PC wyskakuje Error zamiast Done, z czym wiąże się komunikat o dostępnej aktualizacji do v31.0.016 w NSU. W przypadku Phoenixa nei wykrywa mi telefonu. Po kliknięciu scan product wyskakuje komunikat No product.

 #430618  autor: dario321
 20 wrz 2010, 11:25
nsu go widzi?
jesli tak,to zakladam ze uzywasz wersji nss 1.0.38.15-tak?
jesli tak,to w trakcie korzystania z nss wylacz nsu i phoenixa,telefon polaczony z kompem przez pc suite.
warto tez wylaczyc antyviara,zapore i najlepiej miec windows xp ;-)

 #430720  autor: Julass
 20 wrz 2010, 17:48
Nowsza wersja NSS pomogła, teraz już mogę wpisywać PC.

Ale przy użyciu różnych Product Code problem jest ten sam. NSU nie widzi nowej aktualizacji 35.0.002
Obrazek

Z resztą to samo jest na stronie NOKI. Po wpisaniu codu telefonu pokazuje brak aktualizacji.
Obrazek

Z Phoenix'em też mam problem. Fakt, że używam go pierwszy raz. Nie bardzo wiem jak uzupełnić budkę Initials.
Obrazek

Po skonfigurowaniu USB i wgraniu aktualizacji do Phoenix'a nie mogę wcisnąć Scan Product.
Obrazek

Wcześniej mogłem to zrobić, ale program nic nie wykrywał.

 #430734  autor: dario321
 20 wrz 2010, 18:58
producty code na Europe;
euro1; 0553723
euro2; 0560974
euro2; 0551513,0553729
euro3; 0553749

ja probowal bym na euro3,istnieje ogromne prawdpodobienstwo ze po aktualizaci nie bedzie pl menu.

 #430959  autor: Julass
 21 wrz 2010, 20:56
Udało mi się zaktualizować telefon do wersji v35.0.2. Użyłem do tego Product Code dla N82 Black Polish 0553749 i teraz mam świeżutki sofcik :)

Z początku prawie dostałem zawału jak po włęczeniu wyskoczył komunikat "włączenie telefonu nie powiodło się skontaktuj się ze sprzedawcą", ale reset za pomocą *,3 i zielonej słuchawki pomógł :D

:mrgreen:
temat do zamknięcia