• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem

 #203530  autor: Rokko
 18 lip 2007, 07:25
dechomenon, powinni przedluzyc!

 #203592  autor: wtd
 18 lip 2007, 11:48
Jeżeli tylko jest naprawa to z reguły nic nie przedłużają, ale jeżeli wymieniają cały sprzęt na nowy to powinni dać pełną gwarancję. Chociaż nie wszyscy tak robią :) w serwisie sennheiser'a mojemu znajomemu wymienili słuchawki na nowe a w kacie gwarancyjnej wpisali tylko wymiana kabla i już nie trzeba dawać pełnej gwarancji :)

 #203595  autor: ywis
 18 lip 2007, 12:05
dechomenon pisze:tak oby sie obyło bez walk w sądzie...bo to aby niepotrzebny kłopot dla każdej ze stron !
Lata mi to, mają 14 dni i wyraźnie to miałem napisane na gwarancji, jeśli do tej pory nie dostanę telefonu spowrotem, wysyłam pismo do Nokii o nową słuchawkę!!! bezzwłocznie lub po prostu sam się tam przejadę, a wtedy nie chciałbym być na ich miejscu.

 #203603  autor: dechomenon
 18 lip 2007, 12:19
w sumie masz racje trzeba walczyć o swoje...jeśli tak miałeś napisane to jak najbardziej...powinieneś to egzekwować!

 #203618  autor: ywis
 18 lip 2007, 12:50
dechomenon pisze:jeśli tak miałeś napisane to jak najbardziej...
Jak najbardziej było zawarte na karcie gwarancyjne 14 dni roboczych.

 #203625  autor: Misza
 18 lip 2007, 13:17
ywis pisze:Lata mi to, mają 14 dni i wyraźnie to miałem napisane na gwarancji, jeśli do tej pory nie dostanę telefonu spowrotem, wysyłam pismo do Nokii o nową słuchawkę!!! bezzwłocznie lub po prostu sam się tam przejadę, a wtedy nie chciałbym być na ich miejscu.
Śmieszy mnie takie kozaczenie. Co im zrobisz? Tupniesz nóżką, nakrzyczysz, uderzysz pana menedżera? Takich jak Ty, co "im pokazują", to codziennie na pęczki mają.

 #203683  autor: ywis
 18 lip 2007, 16:58
Misza, kolego... mam swoje prawa, widocznie jeszcze mało wiesz nt. temat i proszę Cię, nie wypowiadaj się skoro nic nie wnosisz do tematu. Nie rób OT :evil:

 #203715  autor: Misza
 18 lip 2007, 18:00
ywis pisze:Misza, kolego... mam swoje prawa, widocznie jeszcze mało wiesz nt. temat i proszę Cię, nie wypowiadaj się skoro nic nie wnosisz do tematu. Nie rób OT :evil:
Świetnie, że znasz swoje prawa, jeszcze świetniej, że potrafisz (przynajmniej tak twierdzisz) je wyegzekwować ale naprawdę nie wydaje mi się że Twoje "a wtedy nie chciałbym być na ich miejscu" zrobi tam na kimś jakiekolwiek wrażenie. Jeśli jednak tak uważasz to masz do tego prawo i gratuluję znakomitego samopoczucia.
Z moje strony EOT.

 #203773  autor: ywis
 18 lip 2007, 21:09
Misza, trzeba umieć walczyć o swoje i o te kwestie które Ci się należą, nie ma zmiłuj... sorry, ale niestety nie jest moją winą, że Oni się nie wyrabiają z naprawami, itp. Mogli wydłuzyć sobie czas gwarancji i problem by znikł, a tak są ludzie którzy im darują, a i są też tacy jak ja (już nie pierwszy razm walczyć bym miał o swoje) którzy nie dadzą za wygraną. Również walczyłem kiedyś z LG, nie chcieli mi wymienić monitora na nowy, bo stwierdzili, że mój jej sprawny w 100%, a jednak postawiłem na swoim i wyegzekwowałem co mi się należało. Trzeba mieć chęci, widocznie ty ich nie masz.

 #204011  autor: yagi
 19 lip 2007, 15:17
Jak sie ich pomeczy do pewnego stopnia to miekna i konczy sie spychologia... To sprawdzone juz wiele razy tylko nie mozna ustepowac i byc pewnym swego...

 #204722  autor: teder
 21 lip 2007, 22:08
Nie wiem czy inni maja podobnie-mam e50 z lockiem na Orange,karte 1GB Kingstona zawalona tylko na 300 MB i co ...zauwazam,ze np. czasami nie moge odpalic SmartMovie czy Alone Mp3 Dictaphone czy innych programow zainstalowanych na karcie.Nie mam problemu z odpaleniem gier,muzyki,tematow czy innych pierdolek,karte tel. widzi,konkretnie pojawia sie problem z tymi aplikacjami i np. z aplikacja X-plore.Problem znika po wyjecieu i wlozeniu karty.Czy ktos ma cos podobnego u siebie?

 #204730  autor: JacekS
 21 lip 2007, 22:29
Ja mam co prawda nokie e61 ale posiadam karte 2gb tego samego producenta i nie mam takich problemow. Moze wina lezy w twoim telefonie po stronie softu orange

 #204731  autor: babeo
 21 lip 2007, 22:31
ywis pisze:To teraz czekam 14 dni roboczych, okaże się jak telefon wróci czy coś poprawili, czy nie. Miejmy nadzieję, że tak, a jak nie i będzie to samo, to domagam się wymiany na nowy (pismo), ciekawe co wtedy zrobią.
Wymiana na nówkę, to chyba dopiero po 3 naprawach?

 #204773  autor: dechomenon
 22 lip 2007, 02:17
babeo nie ma teraz takiego czegoś...bo mogą CI wymienić na nówkę jeśli nawet za 1 razem nie naprawią telefonu! To jest rachunek ekonomiczny mogą tak długo naprawiać dopóki telefon da się naprawić! Tylko, że jeśli 2 raz idziemy z tą samą wadą to możemy już wtedy zgłosić usterkę jako niezgodność towaru z umową i mamy prawo żądać nowego telefonu, zwrotu kasy, lub zerwania kontraktu!