DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z mobilnymi systemami z rodziny Windows
Wszystko, co związane z mobilnymi systemami z rodziny Windows

Moderator: Moderatorzy

 #875761  autor: motov3
 07 lip 2016, 18:24
Jak wiadomo pod Windows 10 - mapy Here Drive sa juz niedostepne.

Zamiast tego wprowadzili chlam o nazwie Mapy Windows. Powiem szczerze ze wiekszego gowna nie widzialem.

Wczoraj - nie potrafilo znalezc ulicy w jednym z miast, mimo ze widnieje na mapie jak sie juz tam dojedzie.

A dzisiaj - mimo zaznaczenia odpowiedniej ulicy i miasta, wyprowadzily mnie jakies 16km obok do calkowicie innej miejscowosci na ostrym zadupiu i przez to spoznilem sie na spotkanie.

Co za gowniana masakra. Ma ktos pomysl na jakas malo uciazliwa nawigacje pod Win 10 ?
Yanosika posiadam, ale jest koszmarnie brzydki - grafika jak na Atari 800XL a do tego rowniez sie potrafi zgubic. Radary dobrze wskazuje, ale navi prowadzi srednio.

:?

Obrazek
 #875940  autor: klimasz
 08 lip 2016, 14:29
motov3 - czytam i aż mi się wierzyć nie chce. Mnie wczoraj na wioskę, która ma ulicę zaprowadziło dobrze :P Masz chłopie pecha, ten W10M nie lubi Ciebie ;)

P.S. z końcem czerwca miało nie być na telefonie HERE, resetowałem do ustawień fabrycznych, wracałem kiedyś do WP8.1 i za cholerę HERE Maps i HERE DRIVE + jak było, tak jest na telefonie...., masz na myśli tylko to, że mapy nie są już od dawna aktualizowane? :)

No i jeszcze żeby było śmieszniej mapy w aplikacji "Mapy" są chyba od HERE :P
 #875951  autor: motov3
 08 lip 2016, 16:16
Klimasz haha :) poczekamy az ci sie zgubi ten cud techniki :D
A tak serio. Dramat. Nie pierwszy raz. Pomijam juz ze interfejs jest malo natywny.
Niby Mapy Windows korzystaja z map Here, ale na milosc wielka, zeby kazac skrecic w prawo z glownej drogi i zakonczyc nawigacje na jakims zadupiu to tez przyznam szczerze jakies nienormalne.
Musze cos znalezc bo dosc czesto jezdze ostatnimi czasy.

HERE nigdy mi sie nie zgubilo, conajwyzej troche pokrecilo ale zawsze prowadzilo do celu.
A tutaj raptem drugi czy 3 raz korzystam i zawsze wtopa.

Co do Automapy to jest platna a mnie chodzi o cos za free. Androidowcy maja fajna mape, dlaczego My nie mamy miec ?

Obrazek
 #875962  autor: klimasz
 08 lip 2016, 17:44
Myślałem, że wczoraj ten cud techniki wyląduje na ścianie, bo nie miałem połączenia przez Hot-Spot i myślałem, że wina telefonu - bo wcześniej miałem takie problemy na Redstne1 w WI. Okazało się, że to tylko awaria w Orange ;]
Nie wiem, czy to ma coś wspólnego z tym, że tel. jest z Orange? Bo czy W10M, czy WP8.1 to zawsze mam te dwie aplikacje HERE + kilka od Orange :P, zawsze myślałem, że po przywróceniu ustawień fabrycznych lub wgraniu WP8.1 zamiast zaktualizowanego W10M ich nie będzie, a tu jednak zostały i działają ;p
Właśnie na RS1 trochę zmieniali ten wygląd i był minimalnie lepszy, bo obecny to faktycznie tragedia :P
 #875992  autor: motov3
 08 lip 2016, 21:34
HERE zostaje juz tylko pod Win 8.1. Na 10tce przestaly dzialac.
To przywrociles system spowrotem do 8-ki ? Ciezko bylo ?

Tylko sie juz troche przyzwyczailem do tej 10tki. Chociaz 8mka byla szybsza i nie pracowalo nic w tle, a do tego bateria lepiej trzymala i klawiatura do sms byla wieksza :)

930tki troche szkoda, bo pelna Flaga a tu sie meczy z tym niedopracowanym systemem.
Gdyby do 8mki dodali opcje tapety czy przezroczystych kafli - w ogole bym nie zmienial.

Obrazek
 #876108  autor: klimasz
 09 lip 2016, 14:42
Miałem kiedyś 10 poprzez Windows Insider, tylko zaktualizowało mi się do Redstone1 i nie dało się korzystać z telefonu, więc powróciłem do WP8.1 przez Windows Device Recovery Tool. Podpinasz tel pobiera oryginalne oprogramowanie Twojego modelu i wgrywa nowe, wszystko! oczywiście czyszcząc z pamięci. W zależności od łącza powinno trwać 20-40 min (zakładając kilkanaście megabitów; do pobrania było chyba u mnie ok 1,5GB) proste jak drut :)

Teraz z powrotem spróbowałem W10M znowu przez WI, bo oczywiście Orange i MS nie dali rady puścić oficjalnie i działa normalnie, właśnie się zdziwiłem, że mam Here Drive + i HERE Maps działające :P

Co do działania, wyglądu niektórych aplikacji m.in.: w/w. map i baterii - bez komentarza ;p


EDIT: wczoraj wróciłem do WP8.1, aby zrobić sobie czystą instalację oficjalnie W10M bez przywracania ustawień. Szybki powrót do WP8.1 - ok. 20 min. Ściągnięcie W10M masakra - widać serwery miały chyba co robić i długggggga instalacja. Potem sprawdziły się czarne przepowiednie motov3 - aktualizowały się aplikacje HERE i są martwe :evil: