• Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
 #662994  autor: usiu128
 20 wrz 2013, 10:22
Hej,
28-08 przedłużyłem umowę w T-Mobile i dostałem telefon Nokia Lumia 820.

Dwa tygodnie temu rozpoczęły się problemy z wyświetlaczem, na początku przygasło podświetlenie (nie świecił już tak mocno jak na początku) potem podświetlenie całkowicie zgasło. Postanowiłem na drugi dzień wybrać się to punktu aby telefon zareklamować. Rano wyświetlacz już w ogóle nie działał. Telefon na włączenie reagował tylko wibracją.
Pracownik w punkcie przyjął telefon i wysłał do Regenersis.

Jakie było moje zdziwienie, gdy dzwonią dzisiaj (z T-Mobile ze sklepu), że regenersis uznało telefon jako uszkodzony mechanicznie :shock: chcą wymieniać wyświetlacz na nowy i element obudowy :shock: . Koszt około 350zł.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić?? Telefon mam nie cały miesiąc, nigdy nie upadł, nie został dociśnięty w kieszeni, obchodziłem się z nim jak z jajkiem!! Nie ma możliwości uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza.
W T-Mobile nie mam bezpiecznego urządzenia, więc oni odcinają się od naprawy (twierdzą, że to sprawa moja i Nokii). Regenersis uparcie twierdzi, że telefon jest uszkodzony mechanicznie (a nie jest!!!)

Miał już ktoś taki przypadek?? Jest jakaś możliwość naprawy tego telefonu, tak abym nie ponosił kosztów?? Jak walczyć z FAŁSZYWĄ ekspertyzą serwisu??
Bardzo proszę o pomoc

 #662995  autor: galtom
 20 wrz 2013, 10:31
Niestety serwis to probelm coraz wiekszej czesci gadzetow. To bardzos mutne co piszesz, bo mialem nadzieje, ze Nokia jakos inaczej wyznacza zasady firmom serwisujacym ich sprzet.
Jedyne co moge Ci doradzic to: napisz o problemie na profilu Nokii (grzecznie, popros na pewno sprawdza twoja sprawe i o co chodzi - mzoe da sie dogadac): https://www.facebook.com/NokiaPoland
napisz do Pana piotra: https://www.facebook.com/pages/Towar-ni ... 3582464685
a swe zale przelej tu: https://www.facebook.com/Uwaga.na.serwis.Regenersis

Masz zdjecia z przed oddania telefonu do serwisu? Jesli nie to duzy blad - teaz serwis moze ci wmowic wszystko.

Ja mam problem z komputerem (nie w regenersis ale sytuacjia podobna), uszkodzenie zostalo powiekszone a serwis /sklep umywa rece - od maja nie mam komputera: http://supermarket.blox.pl/2013/07/Napr ... dziej.html

Pozdrawiam,
Galtom

 #684366  autor: dawidos160
 21 gru 2013, 01:21
Dziwne,że regenersi robi takie problemy. Ja pamiętam sytuację z moją L920 - po tygodniu używania wyskoczył mi bad pixel i poszedłem do Nokia Care z reklamacją - co ja się tam nawalczyłem z typem. 15 minut nie chciał przyjąć telefonu powołując się na jakieś regulaminy,że powyżej 3 pixeli (co tyczy się TV...), a jak nie dałem się spławić to kolejne 15 wypisywał zgłoszenie serwisowe. Za to w regeneris wymienili cały front bez słowa.

Natomiast kolega mając HTC się strasznie bujał z regeneris i w końcu uderzył do producenta, a ten załatwił sprawę pomyślnie, więc tak jak kolega wyżej - uderzaj do Nokii