• Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
 #416171  autor: raffmo
 10 lip 2010, 15:03
Podłączyłem kiedyś mojego HD2 do laptopa Asusa z Win7. Bezproblemowo zadziałał Windows Mobile. Telefon został wykryty i mogłem synchronizować się z Outlookiem.

Niestety do jakiegoś czasu telefon nie jest wykrywany w trybie ActiveSync. Windows Mobile nie widzi go - bardzo długo się łączy i na końcu wyświetla "błąd". Jeśli telefon łączę w trybie dyskowym jest on widoczny.

Nie jest to wina HD2 ponieważ drugi laptop (też Asusa) widzi i rozpoznaje telefon. Tylko na tamtym nie robiłem synchronizacji.

Co może być problemem. Reinstalacja Windows Mobile nic nie daje.

 #416180  autor: Jaca
 10 lip 2010, 16:14
Spróbuj tego sposoby: Start > Settings > Connections > USB to PC > wyłącz faster data sync (sorry że po angielsku).

 #416225  autor: raffmo
 10 lip 2010, 21:57
Jaca pisze:Spróbuj tego sposoby: Start > Settings > Connections > USB to PC > wyłącz faster data sync (sorry że po angielsku).
Próbowałem ale u mnie nie pomaga.

 #416235  autor: Jaca
 10 lip 2010, 22:50
Może pomóc hard reset HTC HD 2, po zrobieniu resetu podłącz urządzenie do komputera (przed przywróceniem kopi zapasowej).

 #416453  autor: mkforever1
 12 lip 2010, 11:00
Może to być wina antywirusa albo firewalla - ja muszę wyłączać antywira (korzystam z Microsoft Security Essentials) przed podłączeniem Leo do PC przez ActiveSync (też mam Win7 x64 i do tego laptop Asusa :) ). Co do samego Centrum Obsługi Urządzeń mobilnych to rozumiem że skoro wcześniej wszystko było ok to instalowałeś update ze strony Microsoftu?

Pozdrawiam,