• Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows
Wszystko, co związane z systemami z rodziny Windows

 #676168  autor: Xy
 20 lis 2013, 10:56
Estranea pisze: Moim zdaniem problem nie tkwi w tym, że jakieś aplikacje "zjadają baterię". Bo po naładowaniu i resecie mam 100% i tel działa ok. Bez resetu mam ok 65% po ładowaniu - i to jest dziwne. Zastanawiam się czy jak oddam na gwarancję to czy dadzą radę to naprawić.
Masz gwarancję? Jeśli tak to leć do serwisu to powinni coś z tym zrobić. My raczej więcej już nie pomożemy. To jakaś rzecz oprogramowania.

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #676413  autor: Estranea
 21 lis 2013, 07:14
Mam gwarancję, tel jest nowy... Tak właśnie myślałam, że pewnie będę musiała zanieść tel na gwarancję...
Dzięki za udział w dyskusji.

 #676444  autor: Xy
 21 lis 2013, 09:38
Zanim oddasz telefon do serwisu zrób zdjęcia jak wyglądał przed oddaniem do naprawy. Przód, tył, góra, dół, boki i dokładnie środek (tak, aby było widać wskaźnik zawilgocenia - jeśli w L920 jest gdzieś w miarę widoczny). Wiesz... Może to głupie ale moje doświadczenia z serwisami Nokii mówią, że lepiej się przygotować na taką ewentualność aby nie zwrócili telefonu z adnotacją "kontakt z cieczą - gwarancja anulowana". No i by nie wmawiali Ci, że taki porysowany był już wcześniej ;-)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #676492  autor: Estranea
 21 lis 2013, 13:55
Xy - dzięki za podpowiedź - ale jak zrobić fotki środka - mam go rozkręcić?? sory, może głupio pytam, ale nigdy nei musiałam "rozbierać" tel.

Pozatym, zanim oddam na gwarancję, chciałabym się zapytac, czy można cofnąć/anulować ostatnią aktualizację którą robiłam. Gdy kupiłam tel był chyba bez Amber i też miałam taki problem z tym wskaźnikiem. Później zrobiłam aktualizacje (17) i wszystko był ok. Jakieś 1-2 tyg. później pojawiły się 2 aktualizacje (nokia Carwe i coś jeszcze) i po tym się tak wszystko zrąbało. Czy mogę np. wrócić do stanu pierwotnego i zaktualizować tel do Amber?

 #676517  autor: user_delete34
 21 lis 2013, 15:37
Estranea pisze:Xy - dzięki za podpowiedź - ale jak zrobić fotki środka - mam go rozkręcić??
920stki nie rozbierzesz [sama], więc ten punkt pomijasz. Możesz tylko gniazdo SIM otwarte sfotografować - może tam jest jakiś wskaźnik zawilgocenia.

 #676526  autor: Xy
 21 lis 2013, 16:07
Estranea pisze:Pozatym, zanim oddam na gwarancję, chciałabym się zapytac, czy można cofnąć/anulować ostatnią aktualizację którą robiłam.
To nie Android. Jeśli się jakimś cudem da to pewnie jest z tym masa zachodu i kombinowania.

Estranea pisze: Gdy kupiłam tel był chyba bez Amber i też miałam taki problem z tym wskaźnikiem. Później zrobiłam aktualizacje (17) i wszystko był ok. Jakieś 1-2 tyg. później pojawiły się 2 aktualizacje (nokia Carwe i coś jeszcze) i po tym się tak wszystko zrąbało. Czy mogę np. wrócić do stanu pierwotnego i zaktualizować tel do Amber?
Jest "zresetuj telefon". Kosi wszelkie ustawienia, dane, itp... ;-) Ale obawiam się, że Amber pozostanie.

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71