• Wszystko, co dotyczy modeli z serii E oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii E oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #114735  autor: AniaSosnowiec
 17 paź 2006, 23:55
pojawił sie problem, mianowicie telefon rozłącza rozmowy...tak jakby tracił zasięg..słyszałam ze mógłby pomóc reset eepromu...no ale jak to zrobić...
Ostatnio zmieniony 04 lis 2006, 12:54 przez AniaSosnowiec, łącznie zmieniany 1 raz.

Ania

 #114752  autor: Cubus1981
 18 paź 2006, 00:59
Najlepiej jeśli sie na tym nie znasz to udaj się do serwisu GSM.

7663V5M: T8100, 2GB RAM, 160GB 5400rpm HD, 14.1in 1440x900 LCD, 128MB nVIDIA Quadro NVS 140M, CDRW/DVDRW, Intel 802.11agn wireless, Bluetooth, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 6c Li-Ion, XP Prof. ENG

 #114757  autor: Neutrine Ray
 18 paź 2006, 01:25
Cubus1981 pisze:Najlepiej jeśli sie na tym nie znasz to udaj się do serwisu GSM.
Nie wprowadzaj ludzi w blad, resetem eepromu, nie jestes w stanie powalic koma.

Kwestia jest taka czy reste jest konieczny.Moze napiszesz nam cos dokladniej o wystepujacym problemie, jego geneze, przebieg, warunki w jakich wystepuje, czy telefon byl/jest nowy, jakies wlasne spostrzezenia itp, trudno cokolwiek zaradzic przy tak skapych danych.

Jezeli chcesz jednak wykonac restet, pod spodem zamieszczam kody:

*2767*2878# - Custom eeprom restet
*2767*3855# - Master Restet

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #114841  autor: AniaSosnowiec
 18 paź 2006, 13:56
dziekuje za zainteresowanie...
telefon był nowy ale kupiony w Angli...więc zmieniony był prawdopodobnie soft na polski, chociaz nie mam pewnosci bo nie ma polskich znaków-mógł byc zmieniony tylko język. A co do wyłączania sie...w pewnym momencie podczas rozmowy zaczyna przerywać, gubi zasięg i konczy połączenie. nic poza tym sie dziwnego nie dzieje.

Ania

 #114840  autor: AniaSosnowiec
 18 paź 2006, 13:56
dziekuje za zainteresowanie...
telefon był nowy ale kupiony w Angli...więc zmieniony był prawdopodobnie soft na polski, chociaz nie mam pewnosci bo nie ma polskich znaków-mógł byc zmieniony tylko język. A co do wyłączania sie...w pewnym momencie podczas rozmowy zaczyna przerywać, gubi zasięg i konczy połączenie. nic poza tym sie dziwnego nie dzieje.

Ania

 #115021  autor: Neutrine Ray
 18 paź 2006, 23:12
Ale czy od poczatku wystepuja takie anomailie? Sprawdz phona na innej karcie sim.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga