• Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #174301  autor: Kubuz
 15 kwie 2007, 18:21
Witam wszystkich
Mam oto taki problem, mianowicie kupiłem na allegro samsunga D600e. Telefon chodzi jak narazie bez zarzutu nie zawiesza się, ale mam problem z zasięgiem. Ściągnołem simlocka zaraz po tym jak kupielm go i zauwazylem ze raz zasięg jest na np na 5 "kresek" a po chwili spada do 1 czy wogole do zera i znowu jest 5"kresek". (owe 5 kresek to tylko dla przykladu). Czym to może być spowodowane? Czy jest jakiś sposób żeby samodzielnie to naprawić ?
Mam jeszcze jeden problem który związany jest z dźwiękiem w telefonie. Dokładnie chodzi mi o to gdy ktoś do mnie dzwoni lub jak do kogoś. Kiedy ustawie głosność na 2 czy 3 poziom to słychać wszystko normalnie (czasami słabo ale to może być spowodowane brakiem tego zasięgu) lecz gdy ustawie głośniej to już ledwo co rozumiem co mówi druga osoba. Dźwięk staje się niewyraźny, trzeszczący. Czy można temu jakoś zaradzić?

Pozdrawiam


Poprawiłem nazwę tematu na właściwą.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2009, 19:51 przez Kubuz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #174310  autor: mation
 15 kwie 2007, 19:00
zaczalbym od wgrania nowego softu. powinno choc w minimalnym stopniu pomoc.

 #174318  autor: GSM_Maniak
 15 kwie 2007, 19:29
Można spróbować z tym softem, ale może być też inna przyczyna gubienia zasięgu w twoim telefonie. Mogła paść końcówka mocy i to powoduje takie skakanie zasięgu, ja miałem kiedyś tak samo w Motoroli L6 raz max zasięg, a raz telefon szukał sieci i po chwili znów był max. Najlepiej przejść się do najblizszego serwisu i tam zdjagnozuja telefon i wszystko będzie jasne ;-)

 #174392  autor: Neutrine Ray
 15 kwie 2007, 23:20
CZy przed sciagnieciem simlocka problem z zasiegiem rowniez wystepowal? Zdazyles to zauwazyc?
Powiem szczerze ze to malo popularny problem jesli idzie o D600.
Spowodaowane to moze byc:

Wadliwa praca softu = ponownie przeflashowanie, najlepiej najnowszym releasem niebrandowanego softu.

Rozniwez na skutek ingerencji w telefon przy zdejmowaniu simlocka, moglo dojsc do jego uszkodzenia, lub "czasowo" wadliwej pracy. W tym wypadku warto, wykonac kopie swoich danaych i zapodac restet eepromu: *2767*3855#

Kolejna mozliwoscia jest uszkodznie mechaniczne, dotyczace wspomnianej wczesniej koncowki mocy, lub uszkodzenia plyty glownej (czego z calego serca nie zycze ;))

ZAcznij od resetu, nastepnie zmiany softu jesli nie pomoze to tzreba zzaniesc go do serwisu gdzie sygnal sprawdza Waveteck'iem.

Co do slabej jakosci rozmow, mozesz sprobowac wlaczyc/wylaczyc funkcje oczyszczania glosu, choc uwazam ze to wina slabego odbioru sygnalu.

Polecam tez zapostowac na www.samsung-mobile.pl w dziale "Serwis"

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #174578  autor: Kubuz
 16 kwie 2007, 17:53
Co to wgrania nowego softa, to nie posiadam kabla. A w komisy u mnie są drogie ze hoho. Właśnie nie mogłem sprawdzić tego przed ściągnięciem simlocka bo od razu poszedłem i go ściągnołem a nie posiadałem żadnej karty z plusa bo na tą sieć był założony. Co do wadliwego ściągnięcia to zwróciłem się z tym problemem właśnie do tego komisu co mi go ściągnął. Powiedzieli mi że to nie może być wina tego ściągnięcia, że nie da się tak popsuć telefonu.
Może to ta końcówka mocy o której wspominacie. Trza to sprawdzić. Mam zatem pytanie czy jak ściągnąłem sima to serwis samsunga normalnie uzna gwarancje która byłą wystawiona na sieć Plusa?
A do słabej jakości rozmów to mam włączoną funkcje oczyszczania głosu i jest znacznie poprawia to jakość.
Ostatnie pytanie, a raczej prośba czy ma ktoś z Was instrukcje obsługi do tego telefonu ? Nie dostałem jej gdy kupiłem telefonu a w żadnym komisie nie pożyczą mi abym mogł sobie np xerować. Jeśli ktoś mieszka blisko mojej miejscowości mogą być katowice to prosił bym o kontakt ze mna, lub jeśli ktoś mogłbym zeskanować instrukcje również byłbym wdzięczny.
Patrzyłem lub raczej próbowałem patrzyć już nie raz na stronę www.samsung-mobile.pl ale ona ciągle nie działa ;/

Pozdrawiam

 #174606  autor: Neutrine Ray
 16 kwie 2007, 19:33
To moze byc wina uszkodzenia przy sciaganiu sima, zwlaszcza boxem. ale tego nie idzie udowodnic wiec nie mysl o gwarancji z ich strony.
Probowales robic reset eepromu?
Co do gwarancji, to mozesz sprobowac oddac z racji gwarancji, bardzo zadko sprawdzaja czy simlock byl zdejmowany, aczkolwiek by nie ryzykowac, wystarczy z powrotem zalozyc simlocka w punkcie GSM. Koszt ok. 20zl (w zaleznosci od miejsca zamieszkadzia oczywiscie).
Instrukcje obslugi w formacie *.pdf pobierzesz wlasnie na www.samsung-mobile.pl - jesli nie dziala Ci to wyczysc cache przegladarki, jesli nie pomoze skontaktuj sie z webem przez gg:
877753

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #174726  autor: Kubuz
 16 kwie 2007, 22:58
No możliwe że oni mi to uszkodzili. Jest sposób żeby dało się to naprawić? Jeśli To oni zrobi. Zrobiłem reset eepromu, niestety nic to nie dało nadal jest ten sam problem z zasięgiem. Z powrotem założyć sima to nie ma kłopotu nawet w tym samym komisie powiedzieli mi że z powrotem założą mi za darmo. Strona samsung-mobile działa i udało mi się ściągnąć instrukcje wielkie dzięki za pomoc. Jak skontaktuje się z serwisem to napisze co i jak dolegało mojemu telefonowi, takze prosze nie zamykac tego topica.

Pozdrawiam

 #174731  autor: Neutrine Ray
 16 kwie 2007, 23:08
Da sie naprawic na 95%, jesli masz gwarancje, zakladaj sima i wysylaj do serwisu.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga