CZy przed sciagnieciem simlocka problem z zasiegiem rowniez wystepowal? Zdazyles to zauwazyc?
Powiem szczerze ze to malo popularny problem jesli idzie o D600.
Spowodaowane to moze byc:
Wadliwa praca softu = ponownie przeflashowanie, najlepiej najnowszym releasem niebrandowanego softu.
Rozniwez na skutek ingerencji w telefon przy zdejmowaniu simlocka, moglo dojsc do jego uszkodzenia, lub "czasowo" wadliwej pracy. W tym wypadku warto, wykonac kopie swoich danaych i zapodac restet eepromu: *2767*3855#
Kolejna mozliwoscia jest uszkodznie mechaniczne, dotyczace wspomnianej wczesniej koncowki mocy, lub uszkodzenia plyty glownej (czego z calego serca nie zycze

)
ZAcznij od resetu, nastepnie zmiany softu jesli nie pomoze to tzreba zzaniesc go do serwisu gdzie sygnal sprawdza Waveteck'iem.
Co do slabej jakosci rozmow, mozesz sprobowac wlaczyc/wylaczyc funkcje oczyszczania glosu, choc uwazam ze to wina slabego odbioru sygnalu.
Polecam tez zapostowac na
www.samsung-mobile.pl w dziale "Serwis"
www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga