DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #744435  autor: LOOPO
 28 sie 2014, 19:38
Czy komuś udało się kupić tą ofertę? Ja jakoś nie mam do niej szczęścia. Albo jakaś awaria, albo brak modemów. :D

 #744436  autor: bazooka
 28 sie 2014, 19:43
Brak odpowiedzi na pytanie zadane mailem w poniedziałek 25 bm. od kontakt@cyfrowypolsat.pl: gdzie mogę uzyskać/podpisać umowę na tę ofertę? - trzeba będzie dzwonić i dopytywać o prawdę...ale to dopiero w poniedziałek.

 #746310  autor: LOOPO
 04 wrz 2014, 20:54
sebusy, Czy udało się Ci czegoś dowiedzieć, zawarłeś umowę?

 #746315  autor: bazooka
 04 wrz 2014, 21:20
Ech, brak odpowiedzi do dnia dzisiejszego uważam za bardzo niepoważne podejście ze strony CP - tak jakby faktycznie nie chcieli tego sprzedawać.
Poza ciągle o tym zapominam :)

 #746346  autor: DaveX
 05 wrz 2014, 01:26
Pakiet rozliczany jest co 100 kB - jak w każdej ofercie CP.

Do oferty dołączone są modemy HSPA+ które są już wycofywane. Chcą sprzedać to co jeszcze mają, więc jeśli w danym APS nie mają już tych modemów to raczej już ich nie będą mieć :wink:

 #747084  autor: garfield-
 08 wrz 2014, 02:14
LOOPO, Powinno Ci się udać podpisać umowę bez sprzętu, do póki są modemy/rutery trzeba je nabyć podczas podpisywania umowy. Magluje temat już drugi tydzień. Takie info otrzymałem z infolinii. Regulamin przewiduje, taką możliwość. Niestety w Szczecinie nadal są dostępne :(

 #747325  autor: LOOPO
 08 wrz 2014, 21:30
garfield- pisze:Powinno Ci się udać podpisać umowę bez sprzętu
Ale ja chcę kupić router tylko ich nie ma.
garfield- pisze:Niestety w Szczecinie nadal są dostępne :(
Dlaczego ich nie chcesz? Gdzie sprawdzałeś w punktach Plusa czy Cyfrowego Polsatu?

 #747586  autor: garfield-
 09 wrz 2014, 19:00
LOOPO, rozumiem :) ja akurat na odwrót, mam już ruter mobilny :)

Załatwiam temat w Szczecinie w punkcie CP, na Wyszyńskiego.

 #747757  autor: LOOPO
 10 wrz 2014, 15:37
garfield-, Gdybym mieszkał bliżej to bym od Ciebie odkupił ten router z Polsatu.

 #750053  autor: garfield-
 19 wrz 2014, 14:40
W końcu udało się podpisać właściwą umowę. Perypeti co nie miara. z automatu wciskają drugą promocję z pakietem 1 GB. Żeby było trudniej to na właściwej umowie tez jest niby pakiet 1 GB, ale w systemie po zalogowaniu jest OK. Masakra.
A miało być tak prosto. Nic nie dało, że pokazałem wydrukowanego pdf'a z promocja i tak spieprzyli.
LOOPO, no szkoda, ruter przyda się siostrze do lebary :)

 #750248  autor: LOOPO
 20 wrz 2014, 13:21
Ja też podpisałem umowę ale "zmuszony" byłem wziąć modem zamiast routera. Niestety nie dopilnowałem i sprzedawca w salonie pozaznaczał wszystkie zgody markietingowe na TAK i wyciągnął ode mnie numer telefonu i teraz telefon mi się grzeje od super ofert/promocji. :D
garfield- pisze:z automatu wciskają drugą promocję z pakietem 1 GB
mógłbyś rozwinąć? To jest gdzieś zapisane w umowie?
garfield- pisze:Żeby było trudniej to na właściwej umowie tez jest niby pakiet 1 GB
Też tak mam.
garfield- pisze:ale w systemie po zalogowaniu jest OK.
Gdzie się logujesz, Tu ? Co wpisujesz w pierwsze pole?

Edit. Wycofuję ostatnie pytanie. Po kontakcie z BOK okazało się, że mam na umowie źle napisany numer MSISDN. Numer ten był zupełnie inny niż zapisany przez sprzedawcę i dlatego nie mogłem się zalogować. Nie wiem czy z tego faktu mogą być jakieś konsekwencje?

 #751144  autor: garfield-
 23 wrz 2014, 23:05
LOOPO pisze:mógłbyś rozwinąć? To jest gdzieś zapisane w umowie?
wciskają tą ofertę: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 102013.pdf
Sami się pogubili, sporo nerwów i czasu na porównywania kosztuje wytłumaczenie, że są to dwie różne oferty - przedstawicielowi CP.
LOOPO pisze:Też tak mam
LOOPO pisze:Gdzie się logujesz, Tu ? Co wpisujesz w pierwsze pole?
Tak, w to miejsce. Wpisuje numer telefonu. najpierw trzeba sobie założyć konto. Zakładasz konto również z tej strony.
:D

i zrzut z ICOK
Obrazek
 #816864  autor: bazooka
 11 sie 2015, 21:52
Odkopuję...bo swego czasu cichaczem odświeżyli ofertę:
http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... n-zero.pdf
Jak ktoś zaopatrzy się w ofertę proszę się podzielić jak udało się ją zdobyć i czy było ciężko :?: :)
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... an-zero.cp
 #817041  autor: garfield-
 13 sie 2015, 00:06
To ja napiszę, swoje wrażenia, bo karta poszła już do śmietnika po wykorzystaniu tych 10 GB.
Jakoś dziwnie naliczają ten transfer, zszedł dość szybko.
Po wyjęciu karty i wrzuceniu do szuflady, transfer nadal spadał jeszcze przed dwa miesiące, na szczeście nie dużo, ale nie chce mi się kruszyć kopii
Wróciłem do oferty OFnK(za 65 pln 36 GB), zdecydowanie na dłużej starczało nawet gdy było 6GB niegdyś - ta sama lokalizacja ta sama specyfika użytkowania, ta sama osoba - firma/biuro.

Za to ruter bardzo fajny, trzyma pod obciążeniem 4 godz, a jak korzysta się sporadycznie to nawet 8h. zwiedził ze mną już trochę i jest dość mocno użytkowany z rożnymi kartami, aero, orange, play, rbm, zagraniczne. Pomocne są wszystkie podstawowe dane na wyświetlaczu. Polecam.

Szkoda, że w odświeżonej ofercie nie ma nowszych urządzeń :(