• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #665199  autor: Polonit
 01 paź 2013, 10:38
Witam,

zwracam się z prośbą o pomoc w rozszyfrowaniu tych danych (Tmobile Blueconnect):

wysłanych SMS: 0
wysłanych MMS: 0
przesłanych danych GPRS: 80 KB
nawiązanych połączeń GPRS: 4
czas połączeń telefonicznych: 00:00:00
nawiązanych połączeń telefonicznych: 0
całkowity koszt połączeń: 24,98 zł
Suma doładowań: 0,00 zł

Z Tmobile dostałem info, że w minutę i trzydzieści siedem sekund zjadło 80 Mb i tak jest jak są pobierane dane hd, tyle tylko, że ja zdążyłem wejść na portal sportowy, przeczytać jedną wiadomość i żadnych filmików nie pobierałem, nie otwierałem - to był suchy tekst bez zdjęć jak się nie mylę.

Nie wiem, może Tmobile stestowało na mnie LTE-A ;-) Ale oni nie mają nawet zwykłego LTE więc nie mam pojęcia o co chodzi,

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 06 paź 2013, 14:08 przez Polonit, łącznie zmieniany 2 razy.

 #665211  autor: Polonit
 01 paź 2013, 11:33
Nie, 80 mb i to w minutę i trzydzieści cztery sekundy ;-)

Cytuję rozliczenie transakcji:
"2013-09-27 20:01 dane wysłane,dane pobrane Polska * internet.domestic .... koszt -24.46 zł czas 00:01:34 ważnośś konta 2013-10-28 - ilośc kb 1511 kb ....... DONE
pobrane dane 80 MB"

Ale im zap....la ten internet w T ;-)

I ta odpowiedź na moje wścibstwo że tyle zjadło w tak krótkim czasie:

"Uprzejmie informuję, iż bardzo często zdarza się, że w któtkim okresie czasu zużywana jest duża ilość danych,a spowodowane jest to jakością HD".

:mrgreen: