• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #543971  autor: nomaf
 29 mar 2012, 19:56
Witam! Obecnie posiadam telefon stacjonarny w TP na umowie bezterminowej. Nie znam się za bardzo na takich rzeczach, więc zapytam, czy jest możliwość posiadania naraz: Nowy Orange stacjonarny i Orange Freedom.
Wydaje mi się, że tak, ale wolę się upewnić.

#543975  autor: Maniek99
 29 mar 2012, 20:09
Możliwe, ale od pierwszego te dwie oferty znikają.
Będzie coś nowego, nie wiadomo czy lepszego od tego co jest teraz w samej TP.

#544200  autor: elkanguro
 30 mar 2012, 14:25
Możesz, tylko radzę pójść do punktu Orange jeszcze dziś bądź jutro. Od 1 kwietnia pod marką ORANGE nie będą już sprzedawane przez PTK Centertel produkty oparte na WLR i BSA.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

#544281  autor: nomaf
 30 mar 2012, 20:40
Tak myślałem, żeby zrobić, ale jednak poczekam na ofertę TP ;)
Jak będzie troszkę droga, to chyba wezmę T-Mobile. Tylko pytanie: kto ma internet w t-mobile? Warto brać?

#547119  autor: BananowyChlopak
 12 kwie 2012, 15:57
Jak chcesz mobilny to moim zdaniem tylko PLAY, mają najlepszą ofertę jak się nie mylę

In music the passions enjoy themselves.

Najtańsze sprawdzone doładowania - eu-prepaid.com

#547613  autor: dario321
 14 kwie 2012, 13:19
raczej chce internet z t-mobile po kablu ;-)

#548188  autor: BananowyChlopak
 16 kwie 2012, 21:21
Fuckk... sorry... zapędziłem się :o