• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #538562  autor: fzero
 03 mar 2012, 12:02
Witam,

Jestem w trakcie przenoszenia uslug do Netii (pakiet telefon+internet na laczu uwolnionym LLU), w TP obie uslugi mialem juz z umowa na czas nieokreslony.
A
ktywacja w Netii ma nastapic za tydzien. Jako ze czytalem o roznych problemach z przeniesieniem uslgu z TP do Netii, zadzwonilem dzis do TP zeby sprawdzic status zerwania umow (ktore w moim imieniu robila Netia).
O ile wniosek o zerwanie umowy na neostrade TP otrzymala i Pani na infolini potwierdzila mi termin wygasniecia umowy, to na telefon ponoc nie dostali zadnego wiosku.
Zadzwonilem wiec do Netii - tam sie dowiedzialem ze wszystko jest OK, ze nie ma mozliwosci zeby na 1 numerze bylo dwoch operatorow i za tydzien bede mial obie uslugi swiadczone przez Netie.
Martwi mnie jednak brak informacji od TP o wypowiedzeniu umowy na ich uslugi telefoniczne.

Czy ktos z Was mial podony problem?

 #538563  autor: Maniek99
 03 mar 2012, 12:15
Być może w przypadku LLU jest inaczej, bo muszą się spiknąć technicy obu stron, ale w przypadku zwykłego WLR przeniesienie numeru z TP zwykle przypada na pierwszy dzień miesiąca (chyba wszyscy mają takie okresy rozliczeniowe w TP).

Zwykle też TP dzwoni z zapytaniem, czy aby na pewno chcesz oddać numer, ale już nie pamiętam na ile przed datą przeniesienia.

 #538582  autor: Arturos
 03 mar 2012, 15:19
Na jaką infolinie dzwoniłeś ?

Pozdrawiam Arturos

 #538613  autor: fzero
 03 mar 2012, 18:26
Infolinie to Netia 801 802 803, TP 801505505. Chodzi mi glownie o kwestie umowy na abo telefoniczny. W TP mam 2 oddzielne umowy na net i tel, na infolini w TP mowia ze przyszlo wypowiedzenie tylko na umowe neostrady (i data zakonczenia umowy zgadza sie z data aktywacji uslug w Netii). A w Netii mowia ze w nastepnym tygodniu bede mial od nich caly pakiet...

 #538651  autor: sq
 03 mar 2012, 21:04
pamiętam, że jak 2 lata temu przenosiłem się do netii to przenieśli mi telefon 1,5 msc później niż internet - i co dziwniejsze, zamówienie było robione na więcej niż msc wprzód -a telefon był na czas nieokreślony - być może tutaj zrobili to samo - przeniosą Ci tel za 2 msc, żebyś potem nie mógł ucieć z całym pakietem od razu tylko czekać jeszcze 2msc na uwolnienie tel.
:mrgreen:

Siemens C35i->Siemens MC60->SE k800i->N5530XM->N1600 ->Moto Cliq2/ S5610 ->Jiayu G4->LG G4/S5=>S9+ /A5

 #538692  autor: Vieslav
 04 mar 2012, 09:11
Zapominasz kolego o procedurach obowiązujących podczas przenoszenia numeru stacjonarnego. Obowiązuje jeden pełny okres rozliczeniowy wypowiedzienia, wiec normalne jest, ze trwa to do dwoch miesiecy.

 #538695  autor: Rezo
 04 mar 2012, 09:40
@ Vieslav, ciekawy jednak jest zapis na stronie UKE:
Na wyraźne żądanie abonenta zawarte w oświadczeniu, przeniesienie numeru następuje: w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. źródło
Ja jestem w trakcie przenoszenia Dialog>Nowy Orange Stacjonarny. Pierwszy wniosek został odrzucony. Zobaczymy jak będzie z kolejnym. Okaże się za niespełna miesiąc.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #538708  autor: Arturos
 04 mar 2012, 11:40
Infolinia 801505505 nie widzi przeniesienia numeru w ramach LLU zadzwoń do Działu Usług Regulowanych TP 800500005 tam ci powiedzą dokładnie

Pozdrawiam Arturos

 #539577  autor: maciejnet
 07 mar 2012, 21:37
Spokojnie czekaj na dzień odpalenia LLU. Na pewno obie usługi zaczną działać w tym samym dniu. Sam to przechodziłem - bez problemów.