Witam,
Jestem w trakcie przenoszenia uslug do Netii (pakiet telefon+internet na laczu uwolnionym LLU), w TP obie uslugi mialem juz z umowa na czas nieokreslony.
A
ktywacja w Netii ma nastapic za tydzien. Jako ze czytalem o roznych problemach z przeniesieniem uslgu z TP do Netii, zadzwonilem dzis do TP zeby sprawdzic status zerwania umow (ktore w moim imieniu robila Netia).
O ile wniosek o zerwanie umowy na neostrade TP otrzymala i Pani na infolini potwierdzila mi termin wygasniecia umowy, to na telefon ponoc nie dostali zadnego wiosku.
Zadzwonilem wiec do Netii - tam sie dowiedzialem ze wszystko jest OK, ze nie ma mozliwosci zeby na 1 numerze bylo dwoch operatorow i za tydzien bede mial obie uslugi swiadczone przez Netie.
Martwi mnie jednak brak informacji od TP o wypowiedzeniu umowy na ich uslugi telefoniczne.
Czy ktos z Was mial podony problem?
Jestem w trakcie przenoszenia uslug do Netii (pakiet telefon+internet na laczu uwolnionym LLU), w TP obie uslugi mialem juz z umowa na czas nieokreslony.
A
ktywacja w Netii ma nastapic za tydzien. Jako ze czytalem o roznych problemach z przeniesieniem uslgu z TP do Netii, zadzwonilem dzis do TP zeby sprawdzic status zerwania umow (ktore w moim imieniu robila Netia).
O ile wniosek o zerwanie umowy na neostrade TP otrzymala i Pani na infolini potwierdzila mi termin wygasniecia umowy, to na telefon ponoc nie dostali zadnego wiosku.
Zadzwonilem wiec do Netii - tam sie dowiedzialem ze wszystko jest OK, ze nie ma mozliwosci zeby na 1 numerze bylo dwoch operatorow i za tydzien bede mial obie uslugi swiadczone przez Netie.
Martwi mnie jednak brak informacji od TP o wypowiedzeniu umowy na ich uslugi telefoniczne.
Czy ktos z Was mial podony problem?