• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #531656  autor: stypulkovski
 30 sty 2012, 17:57
Witam.
Zakładam temat tutaj, bo mi na czasie trochę zależy. Jeśli dział nie ten, to albo niech ktoś zasugeruje albo przeniesie ;-)

Mam zablokowane połączenia wychodzące i przychodzące z karty Play Online (niezapłacone rachunki). Chcę uzyskać przez Play24 uzyskać problem do finansów, tam niby że wysłano kod jednorazowy. Problem tylko taki, że on nie dochodzi z powodu wspomnianego wcześniej (zablokowane połączenia). Jak mogę się więc dostać do widoku faktur?
Wkładałem tą kartę do innego telefonu, kod jednorazowy nie przychodzi.

 #531660  autor: sq
 30 sty 2012, 18:20
jak na moje oko zapłacić rachunki - nawet w przypadku reklamacji - najpierw trzeba zapłacić, a potem reklamować
zawsze też możesz zadzwonić do operatora i poprosić o przesłanie bilingów w wersji papierowej - nie wiem czy jest jakiś 'inny' sposób, żeby się do tego dobrać..

Siemens C35i->Siemens MC60->SE k800i->N5530XM->N1600 ->Moto Cliq2/ S5610 ->Jiayu G4->LG G4/S5=>S9+ /A5

 #531702  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2012, 20:49
Z karty PLAY ONLINE, jeśli zaloguje się na sieci 3G (karta włożona do telefonu z UMTS) można zadzwonić do OK na *500 lub *502 nawet przy zablokowanych wychodzących z powodu płatności. Radzę pójść do salonu Play i wyjaśnić sprawę oraz uregulować faktury.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #531712  autor: cvas
 30 sty 2012, 21:11
Witam
A *124# lub *125# nie działają?
W abonamentach były do sprawdzenia kwot i faktur.
Pozdrawiam