Około dwóch tyg. temu był u mnie gościu od neti, proponował mi internet z netii 25mb na kablach LLU. Zgodziłem się, podpisałem umowę. Wszystko pięknie etc. Po półtora tygodnia dzwoni konsultanta z netii i mówi że monter w ciągu tygodnia przyjdzie zamontować gniazdko do internetu (nie mam tel. stacjonarnego).
Wszedłem na stronę https://www.netiaonline.pl/netiaonline/esales.do chciałem sprawdzić status jaki jest, na początku było że nie ma takiego id/konta etc. później pisało że "w toku", a teraz piszę "nie aktywne". I tu pytanie, o co be? 'Nie aktywne' tzn. że zerwali ze mną umowę czy co?
PS: W poniedziałek bd do nich dzwonił, o co be, ale wpierw pytam was.
Proszę o odp. i dziękuje.
Wszedłem na stronę https://www.netiaonline.pl/netiaonline/esales.do chciałem sprawdzić status jaki jest, na początku było że nie ma takiego id/konta etc. później pisało że "w toku", a teraz piszę "nie aktywne". I tu pytanie, o co be? 'Nie aktywne' tzn. że zerwali ze mną umowę czy co?
PS: W poniedziałek bd do nich dzwonił, o co be, ale wpierw pytam was.
Proszę o odp. i dziękuje.