• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #523851  autor: marcino94
 23 gru 2011, 23:38
Witam! Mam taki problem gdyż chciałbym rozwiązać umowę na neostradę z tv i mam takie pytanie - czy muszę oddawać liveboxa i dekoder? Podejrzewam, że tak ale czy musi być pełny zestaw? razem z tym kartonem z reklamami liveboxa na tym kartonie w którym się znajdował? Mam go już długi czas i na rachunku nie jest wyszczególnione żebym za niego płacił więc nie wiem czy płace za niego czy nie ;p i czy mogę go oddać w najbliższym salonie tp?
Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 12:23 przez marcino94, łącznie zmieniany 1 raz.

 #523867  autor: pakierhakierxd
 24 gru 2011, 08:52
Jak ja miałem liveboxa kiedyś to musiałem go oddać bo to jest własność tp pewnie nic się nie zmieniło,zanieś do salonu tp liveboxa i dekoder jak ja oddawałem to dawałem cały komplet za brak jakiś tam części jak będą chcieli mogą naliczyć drobną karę...

Pozdrawiam :)

 #523868  autor: Arturos
 24 gru 2011, 08:57
Musisz oddać, pudełek nie musi być ale już wszystkie kable, filtry, itp. tak. Jak nie oddasz w ciągu 14 dni od wyłączenia usługi system obciąży cię kwotą 950 zł :-) Można to zrobić w najbliższym salonie TP.

Pozdrawiam Arturos