Witam,
mam następujący problem: zawarłem umowę z Play, wykupując usługę Play Online. Przez ok. 2 miesiące internet działał bez zarzutu. Potem nagle przestał. Nie pomogły żadne kroki wymienione przez operatora, łącznie z wymianą karty sim i modemu. Zgłoszenie techniczne na infolinii również nie pomogło. Złożyłem mailowo 2 reklamacje (czas oczekiewania na odpowiedź ok. miesiąca). W pierwszej odpowiedzieli mi, że połączenie internetowe nie działa na skutek nie płacenia rachunków - co jest nieprawdą, rachunki przestałem płacić ok. miesiąc po bezskutecznych próbach rozwiązania problemu. W odpowiedzi na ponowną reklamację odpisali mailowo, że "w przypadku gdy na koncie Abonenta założona jest blokada z powodu braku płatności nie jesteśmy w stanie zweryfikować występującego problemu, gdyż do rozwiązania niezbędne jest podanie danych nie starszych niż 2 – 3 dni." Jednocześnie dodali, że jeżeli chcę wypowiedzieć umowę, to muszę pobrać wniosek wypowiedzenia z salonu i odesłać na oznaczony adres (przy czym domyślam się, że chodzi im o jakiś standardowy wniosek, dzięki któremu będą mogli domagać się tzw. opłaty specjalnej za wypowiedzenie umowy). Wkrótce przesłali mi pismo, w którym domagają się zapłaty 2 rachunków (dotyczą okresu, kiedy internet nie działał a ja czekałem na rozpatrzenie reklamacji), a jeżeli tego nie uczynie, to wypowiedzą mi umowę i oprócz tych opłat będą domagać się opłaty specjalnej. Co robić w tym przypadku? Jak skutecznie rozwiązać umowę, bez konieczności płacenia nienależnych kwot. Jak ubiegać się o odszkodowanie? Proszę o pomoc, sprawa pilna, gdyż dali mi termin do 31. października.
mam następujący problem: zawarłem umowę z Play, wykupując usługę Play Online. Przez ok. 2 miesiące internet działał bez zarzutu. Potem nagle przestał. Nie pomogły żadne kroki wymienione przez operatora, łącznie z wymianą karty sim i modemu. Zgłoszenie techniczne na infolinii również nie pomogło. Złożyłem mailowo 2 reklamacje (czas oczekiewania na odpowiedź ok. miesiąca). W pierwszej odpowiedzieli mi, że połączenie internetowe nie działa na skutek nie płacenia rachunków - co jest nieprawdą, rachunki przestałem płacić ok. miesiąc po bezskutecznych próbach rozwiązania problemu. W odpowiedzi na ponowną reklamację odpisali mailowo, że "w przypadku gdy na koncie Abonenta założona jest blokada z powodu braku płatności nie jesteśmy w stanie zweryfikować występującego problemu, gdyż do rozwiązania niezbędne jest podanie danych nie starszych niż 2 – 3 dni." Jednocześnie dodali, że jeżeli chcę wypowiedzieć umowę, to muszę pobrać wniosek wypowiedzenia z salonu i odesłać na oznaczony adres (przy czym domyślam się, że chodzi im o jakiś standardowy wniosek, dzięki któremu będą mogli domagać się tzw. opłaty specjalnej za wypowiedzenie umowy). Wkrótce przesłali mi pismo, w którym domagają się zapłaty 2 rachunków (dotyczą okresu, kiedy internet nie działał a ja czekałem na rozpatrzenie reklamacji), a jeżeli tego nie uczynie, to wypowiedzą mi umowę i oprócz tych opłat będą domagać się opłaty specjalnej. Co robić w tym przypadku? Jak skutecznie rozwiązać umowę, bez konieczności płacenia nienależnych kwot. Jak ubiegać się o odszkodowanie? Proszę o pomoc, sprawa pilna, gdyż dali mi termin do 31. października.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 14:27 przez mandi, łącznie zmieniany 1 raz.