Witam wszystkich forumowiczów !
Moja sprawa wygląda następująco. Otóż posiadam INTERNET w Play na abonament i mam jedną, nieopłaconą fakturę, której termin ubiegał 26 września. 15 października otrzymałem maila w której proszą o mnie o uregulowanie należności w celu uniknięcia blokady połączeń wychodzących. Dzisiaj zadzwoniła do mnie pani z BOK-u i poprosiła o hasło do Internetu (albo połączeń wychodzących, nie pamiętam, w każdym bądź razie hasło). Nie podałem, gdyż nie miałem możliwości odnalezienia go i powiedziałem, że przekażę jutro. Jestem jednak pewien (i załóżmy, że tak jest), że prośba o hasło była powiązana z blokadą połączeń wychodzących Internetu.
Wcześniej parę razy zdarzyło mi się, że nie opłaciłem faktury za dwa miesiące z rzędu. Raz zablokowano mi modem, ale po opłaceniu należności wszystko zostało przywrócone. Nie było też żadnych telefonów.
Teraz pytania:
-Dlaczego tym razem przy jednej nieuregulowanej fakturze zadzwoniono do mnie z prośbą o hasło ?
- Jakie są konsekwencje blokady połączeń wychodzących ?
-Czy wiąże się to z zerwaniem umowy i wlepieniem kary umownej ?
-Czy jeśli w miarę szybko ureguluję należność, np. jutro wniosek o wyłączenie połączeń zostanie anulowany ?
-Czy są dodatkowe kary za zwłokę przy płatności (przypominam, że wcześniej miałem podobne sytuacje i wystarczyło uregulować rachunki)
Bardzo gorąco proszę o pomoc. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-10-18, 20:38 ]
AKTUALIZACJA. Przepraszam za dubel, spam itp, itd., ale naprawdę bardzo zależy mi na jak najszybszym uzyskaniu odpowiedzi. Pozdrawiam .
Moja sprawa wygląda następująco. Otóż posiadam INTERNET w Play na abonament i mam jedną, nieopłaconą fakturę, której termin ubiegał 26 września. 15 października otrzymałem maila w której proszą o mnie o uregulowanie należności w celu uniknięcia blokady połączeń wychodzących. Dzisiaj zadzwoniła do mnie pani z BOK-u i poprosiła o hasło do Internetu (albo połączeń wychodzących, nie pamiętam, w każdym bądź razie hasło). Nie podałem, gdyż nie miałem możliwości odnalezienia go i powiedziałem, że przekażę jutro. Jestem jednak pewien (i załóżmy, że tak jest), że prośba o hasło była powiązana z blokadą połączeń wychodzących Internetu.
Wcześniej parę razy zdarzyło mi się, że nie opłaciłem faktury za dwa miesiące z rzędu. Raz zablokowano mi modem, ale po opłaceniu należności wszystko zostało przywrócone. Nie było też żadnych telefonów.
Teraz pytania:
-Dlaczego tym razem przy jednej nieuregulowanej fakturze zadzwoniono do mnie z prośbą o hasło ?
- Jakie są konsekwencje blokady połączeń wychodzących ?
-Czy wiąże się to z zerwaniem umowy i wlepieniem kary umownej ?
-Czy jeśli w miarę szybko ureguluję należność, np. jutro wniosek o wyłączenie połączeń zostanie anulowany ?
-Czy są dodatkowe kary za zwłokę przy płatności (przypominam, że wcześniej miałem podobne sytuacje i wystarczyło uregulować rachunki)
Bardzo gorąco proszę o pomoc. Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-10-18, 20:38 ]
AKTUALIZACJA. Przepraszam za dubel, spam itp, itd., ale naprawdę bardzo zależy mi na jak najszybszym uzyskaniu odpowiedzi. Pozdrawiam .