• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #508491  autor: ewcia715
 12 paź 2011, 18:57
Witam!

Czytałam opinie dot. wyboru najlepszego modemu - okazał się nim Sierra Wireless 307. Jednak mam pytanie, czy warto zainwestować w w/w sprzęt? Jest ona prawie dwa razy droższy od np. Huawei E173U-2..Czy macie jakieś inne modemy bezawaryjne godne polecenia?
Czy marka, model ma wpływ na szybkość internetu? Bo nie chcę żeby zakup okazał się klapą :)

I jeszcze jedno zasadnicze pytanie, jestem laikiem w tym temacie, więc proszę się nie śmiać. Czy kartę sim z internetem na kartę wkłada się do owego modemu?

P.S. Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :oops:

#508519  autor: kerim36
 12 paź 2011, 20:22
ewcia715 pisze: Jednak mam pytanie, czy warto zainwestować w w/w sprzęt?
jakiego operatora bedziesz uzywac??
czy warto czy nie to juz zalezy od zasobnosci twojego portfela. zawsze mozesz kupic tansze modemy huawei - tez dzialaja bez problemu
ewcia715 pisze:Czy kartę sim z internetem na kartę wkłada się do owego modemu?
tak

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

#508527  autor: Maniek99
 12 paź 2011, 20:52
Jeżeli masz dwie stówy na modem, to lepiej wziąć coś z HSPA+ (np. tą Sierrę).
Nawet przy niższych prędkościach może dać korzyść, choć nie każdemu to potrzebne: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=31056&start=0

#508541  autor: ewcia715
 12 paź 2011, 22:20