• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #483023  autor: virusss
 18 cze 2011, 22:17
Witam. Posiadam neostrade 1mb z livboxem + telewizja. Od kilku dni mój livebox przestał łączyć się z internetem (miga dioda adls) Gdy wejdę na stronę konfiguracji wyświetla się komunikat "Sprawdź, czy linia ADSL jest prawidłowo podłączona do bramy." Problem jest o tyle dziwny bo posiadam zwykły modem adsl który na tej samej linij co livebox działa normalnie. Dodam jeszcze że lb połączony jest z komputerem ethernetem.

 #483067  autor: bed
 19 cze 2011, 02:24
No to pewnie livebox padł skoro inny modem działa. Jak możesz to jedź z tym do TP i powinni Ci wymienić.

 #483073  autor: mariusz9a
 19 cze 2011, 09:41
Najpierw twardy reset, potem konfiguracja od nowa całego połączenia do neostrady - jak wtedy nie będzie działać to oznacza że livebox padł.

 #483740  autor: virusss
 21 cze 2011, 22:27
Wymieniłem lb. na nowego. Teraz wszystko działa ; ]