Jeżeli ktoś się spotkał z podobnym problemem to proszę o poradę lub o pomoc.
22 Maja 2011 (niedziela) zamówiłem na stronie tp.pl usługę Neostrada. Wg. promocji, która trwała do dnia 23 Maja 2011 r. miałem otrzymać wraz z modemem WiFi ZTE dysk Samsung 320GB. Kurier z DPD zadzwonił do mnie z numeru zastrzeżonego w piątek 27 maja 2011 o godzinie 08:47, powiedział że ma paczkę i umówiliśmy się na poniedziałek (30 maja 2011) między godziną 9-11. O godzinie 08:56 tego samego dnia zadzwoniła do mnie Pani od TP SA i spytała się o potwierdzenie czy umówiłem się z kurierem. W Poniedziałek kurier ani nie przybył ani nie skontaktował się ze mną. Przyszli tylko panowie od TP SA i zamontowali mi gniazdko i kazali mi podpisać potwierdzenie że byli. Dziś (30 maja - wtorek) postanowiłem osobiście udać się do siedziby DPD. Ci jednak nic nie wiedzieli o mojej paczce (więc pojawia się pytanie w jaki sposób kurier się ze mną mógł umawiać?). Pani z DPD przekierowała mnie do siedziby TP SA bym się tam udał po nr przewozowy przesyłki. Więc poszedłem, porozmawiałem z panią z obsługi klienta, podałem nr. zamówienia i pani połączyła mnie z jakąś inną panią telefonicznie w sprawie wyjaśnienia sytuacji, kazała mi chwilę poczekać i chwilę później podała mi nr. przesyłki w DPD. Po powrocie do domu wpisałem ten numer na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD by zlokalizować przesyłkę, jednak wyświetlił się komunikat, że owa taka nie istnieje. Napisałem więc maila do obsługi technicznej DPD i dostałem niniejszą odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Proszę o weryfikację numeru przesyłki. Podany numer nie widnieje w naszym systemie.
Z poważaniem"
Po chwili napisałem drugiego maila by sprawdzono za pomocą adresu przesyłki to dostałem odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, iż nie mamy możliwości zlokalizowania przesyłki na podstawie adresu bądź innych danych. Nie posiadamy przesyłki o numerze ... .
Z poważaniem"
I co teraz w takiej sytuacji zrobić? Przesyłka jakby wgl nie istniała a linie telefoniczną zrobili i mam płacić za nic? Czy ktoś miał podobny problem z tepsą bądź z kurierem?
Właśnie w tym problem, że ten kurier miał mieć Modem, Dysk Samsung 320GB i... umowę do podpisania.
Ja coś czuję że ma to związek z tym że 2 dni później już po 1. nie dostałbym dysku bo prezent był do 23 maja, a 2. to za WiFi ZTE zamiast 1zł miałbym płacić 99zł i chcą mi przekręt zrobić. Na razie widzę to w takich barwach...
22 Maja 2011 (niedziela) zamówiłem na stronie tp.pl usługę Neostrada. Wg. promocji, która trwała do dnia 23 Maja 2011 r. miałem otrzymać wraz z modemem WiFi ZTE dysk Samsung 320GB. Kurier z DPD zadzwonił do mnie z numeru zastrzeżonego w piątek 27 maja 2011 o godzinie 08:47, powiedział że ma paczkę i umówiliśmy się na poniedziałek (30 maja 2011) między godziną 9-11. O godzinie 08:56 tego samego dnia zadzwoniła do mnie Pani od TP SA i spytała się o potwierdzenie czy umówiłem się z kurierem. W Poniedziałek kurier ani nie przybył ani nie skontaktował się ze mną. Przyszli tylko panowie od TP SA i zamontowali mi gniazdko i kazali mi podpisać potwierdzenie że byli. Dziś (30 maja - wtorek) postanowiłem osobiście udać się do siedziby DPD. Ci jednak nic nie wiedzieli o mojej paczce (więc pojawia się pytanie w jaki sposób kurier się ze mną mógł umawiać?). Pani z DPD przekierowała mnie do siedziby TP SA bym się tam udał po nr przewozowy przesyłki. Więc poszedłem, porozmawiałem z panią z obsługi klienta, podałem nr. zamówienia i pani połączyła mnie z jakąś inną panią telefonicznie w sprawie wyjaśnienia sytuacji, kazała mi chwilę poczekać i chwilę później podała mi nr. przesyłki w DPD. Po powrocie do domu wpisałem ten numer na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD by zlokalizować przesyłkę, jednak wyświetlił się komunikat, że owa taka nie istnieje. Napisałem więc maila do obsługi technicznej DPD i dostałem niniejszą odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Proszę o weryfikację numeru przesyłki. Podany numer nie widnieje w naszym systemie.
Z poważaniem"
Po chwili napisałem drugiego maila by sprawdzono za pomocą adresu przesyłki to dostałem odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, iż nie mamy możliwości zlokalizowania przesyłki na podstawie adresu bądź innych danych. Nie posiadamy przesyłki o numerze ... .
Z poważaniem"
I co teraz w takiej sytuacji zrobić? Przesyłka jakby wgl nie istniała a linie telefoniczną zrobili i mam płacić za nic? Czy ktoś miał podobny problem z tepsą bądź z kurierem?
Właśnie w tym problem, że ten kurier miał mieć Modem, Dysk Samsung 320GB i... umowę do podpisania.
Ja coś czuję że ma to związek z tym że 2 dni później już po 1. nie dostałbym dysku bo prezent był do 23 maja, a 2. to za WiFi ZTE zamiast 1zł miałbym płacić 99zł i chcą mi przekręt zrobić. Na razie widzę to w takich barwach...
