• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #478987  autor: Urbinho
 01 cze 2011, 09:00
Jeżeli ktoś się spotkał z podobnym problemem to proszę o poradę lub o pomoc.

22 Maja 2011 (niedziela) zamówiłem na stronie tp.pl usługę Neostrada. Wg. promocji, która trwała do dnia 23 Maja 2011 r. miałem otrzymać wraz z modemem WiFi ZTE dysk Samsung 320GB. Kurier z DPD zadzwonił do mnie z numeru zastrzeżonego w piątek 27 maja 2011 o godzinie 08:47, powiedział że ma paczkę i umówiliśmy się na poniedziałek (30 maja 2011) między godziną 9-11. O godzinie 08:56 tego samego dnia zadzwoniła do mnie Pani od TP SA i spytała się o potwierdzenie czy umówiłem się z kurierem. W Poniedziałek kurier ani nie przybył ani nie skontaktował się ze mną. Przyszli tylko panowie od TP SA i zamontowali mi gniazdko i kazali mi podpisać potwierdzenie że byli. Dziś (30 maja - wtorek) postanowiłem osobiście udać się do siedziby DPD. Ci jednak nic nie wiedzieli o mojej paczce (więc pojawia się pytanie w jaki sposób kurier się ze mną mógł umawiać?). Pani z DPD przekierowała mnie do siedziby TP SA bym się tam udał po nr przewozowy przesyłki. Więc poszedłem, porozmawiałem z panią z obsługi klienta, podałem nr. zamówienia i pani połączyła mnie z jakąś inną panią telefonicznie w sprawie wyjaśnienia sytuacji, kazała mi chwilę poczekać i chwilę później podała mi nr. przesyłki w DPD. Po powrocie do domu wpisałem ten numer na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD by zlokalizować przesyłkę, jednak wyświetlił się komunikat, że owa taka nie istnieje. Napisałem więc maila do obsługi technicznej DPD i dostałem niniejszą odpowiedź:

"Szanowny Panie,

Proszę o weryfikację numeru przesyłki. Podany numer nie widnieje w naszym systemie.

Z poważaniem"

Po chwili napisałem drugiego maila by sprawdzono za pomocą adresu przesyłki to dostałem odpowiedź:

"Szanowny Panie,



Uprzejmie informuję, iż nie mamy możliwości zlokalizowania przesyłki na podstawie adresu bądź innych danych. Nie posiadamy przesyłki o numerze ... .



Z poważaniem"

I co teraz w takiej sytuacji zrobić? Przesyłka jakby wgl nie istniała a linie telefoniczną zrobili i mam płacić za nic? Czy ktoś miał podobny problem z tepsą bądź z kurierem?

Właśnie w tym problem, że ten kurier miał mieć Modem, Dysk Samsung 320GB i... umowę do podpisania.

Ja coś czuję że ma to związek z tym że 2 dni później już po 1. nie dostałbym dysku bo prezent był do 23 maja, a 2. to za WiFi ZTE zamiast 1zł miałbym płacić 99zł i chcą mi przekręt zrobić. Na razie widzę to w takich barwach... :(

 #478991  autor: Maniek99
 01 cze 2011, 09:20
Jak umowy nie podpisałeś, to płacić nie będziesz.
Zgłaszaj reklamację do TP i możesz zaznaczyć przy rozmowie (żeby się nagrało), że domagasz się zawarcia umowy na tamtych warunkach (wymienić co tam było i za ile).

 #478993  autor: Stefek
 01 cze 2011, 09:27
Wiesz co nie wydaje mi się żęby to była wina tepsy, jak dla mnie wygląda to na wine kuriera, ja też kiedyś miałem sytuacje że z jedną przesyłka kontatkowało się ze mną 2 czy 3 róznych kurierów,z jednym umówiłem się za jakies 2 dni potem na drugi dzień dzwonił inny takie cuda, ale ten pierwsyz mi mówił że jakoś po 3 dniach odsyłają paczke do nadawcy.Być może trafiłeś na jakiegoś nowego kuriera który nie zna procedur. Co do tego że będziesz płacił za nic nie ma takiej opcji bo umowy nie podpisałeś , umowa zawrta słownie nie jest ważna według prawa, poza tym weług prawa telekomunkacyjnego umowę zawrtą przez tez mozna zerwać do 10 dni od jej podpisania. Co do dysku i do modemu to o ile się oreitnuje to wazne jest kiedy zamówiłeś a nie kedy dostaniesz więc mogłeś zamówic to 30 i to co zamówiłeś powinieneś dostać.

 #479042  autor: Urbinho
 01 cze 2011, 14:36
Dostałem odpowiedź na mojego maila o podobnej treści co w pierwszym poście:

Szanowni Państwo

Informujemy ,że przesyłka zostala wznowiona do Pana

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo na stronie www.tp.pl oraz pod numerem błękitnej linii tp 19393. Połączenie jest bezpłatne z sieci TP.


Zespół Obsługi Klientów

TELEKOMUNIKACJA POLSKA


czuję że to zbywanie mnie bo wznowiona oznacza że była wstrzymana? -.-

odpisałem im maila o treści:

" Jestem zadowolony ze wznowienia przesyłki (mimo że nie rozumiem "wznowiona", bo to oznacza że została wcześniej wstrzymana), jednakże proszę o podanie prawidłowego numeru przewozowego DPD bym mógł zlokalizować i mieć pod kontrolą przesyłkę poprzez stronę Państwa kuriera, chyba że po raz trzeci w ciągu dwóch dni mam się fatygować i zawitać w Państwa salonie klienta zlokalizowanym w Olsztynie..."