• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #475749  autor: Vieslav
 14 maja 2011, 13:01
Wcześniej kilka osób na bieżąco pisało o swoich problemach z przejściem WLR-->WLR. Teraz kolej na mnie. Obecnie mam WLR Dialogu, taryfa Wieczory za 60zł (w promocji za 50zł). Chcę przejść na non-stop Netii. Umowa kończy mi się 31 lipca więc już teraz chciałem dowiedzieć się, kiedy i co mam zrobić, żeby uniknąć miesięcy papierologii, okresów wypowiedzenia czy jak tam się to nazywa. Niestety, żaden konsultant, z którym do tej pory rozmawiałem nie chciał (nie potrafił?) mi pomóc. Wersje, jakie słyszałem na infolinii:
:arrow: z Dialogu można przejść tylko z internetem. Nie można podpisać umowy na sam telefon. Jeśli byłbym w TP mógłby przenieść sam telefon.
:arrow: Nie mogę złożyć zamówienia na telefon, ponieważ zostanie ono odrzucone albo automatycznie zmienione na ofertę z internetem, która zacznie obowiązywać od 1 października 2012 (wtedy kończy mi się umowa na freedoma) lub zostanie wysłane do Orange wypowiedzenie umowy i zapłacę kare.
:arrow: nie można mnie przenieść z Dialogu. Na moją odpowiedź, że znam osobę, która przeniosła się właśnie z Dialogu konsultant się zmieszał, kazał zaczekać a następnie stwierdził, że to na pewno było przeniesienie internetu.
Najczęściej dostaję odpowiedź, że przeniesienie samego telefonu nie jest możliwe. Jak to jest na prawdę?

 #475752  autor: muchakk
 14 maja 2011, 13:19
Powrót do TP a z TP migracja do Netii to jedyne wyjście...

 #475760  autor: Vieslav
 14 maja 2011, 13:53
A TO o niczym nie świadczy? Ktoś przecież przeniósł w taki sposób telefon, jest nawet podane stanowisko UKE, więc nie muszę wracać do TP. A poza tym przeczytaj dokładnie - większość konsultantów twierdzi, że nie da się i nigdy się nie dało migrować WLR-->WLR z samym telefonem i że taka migracja możliwa jest tylko i wyłącznie w pakiecie internet + telefon a ja internetu przenosić nie chcę!

 #475785  autor: Maniek99
 14 maja 2011, 16:20
Napisz skargę do UKE. Możesz wspomnieć, że Netia nagminnie narusza regulacje i podeprzeć to numerem pisma kolegi z tamtego wątku. Można też podsunąć pomysł, żeby UKE wpłynęło na Netię, żeby ta umieściła wyjaśnienia i oficjalne stanowisko na blogu firmowym.

 #475818  autor: muchakk
 14 maja 2011, 20:13
Maniek99 myślisz, że NETIA stwarza problemy dla swojego potencjalnego klienta? Nie bądź śmieszny. Co do decyzji UKE to wiesz prawo swoje, a firmy swoje ;-) Tak zawsze było, jest i będzie..

 #475835  autor: Maniek99
 14 maja 2011, 20:48
muchakk Skoro konsultanci odrzucają takie zlecenia, to tak jest to wina Netii.
Skoro podpisali MPM, to mają obowiązek takie zlecenia realizować: http://www.tp.pl/prt/pl/operatorzy/ofer ... wa/684542/

Za którąś skargą UKE dowali im karę i nagle możliwości się znajdą.
Problem w tym, że wiele osób odpuszcza, bo uwierzy konsultantom, że się nie da.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 20:54 przez Maniek99, łącznie zmieniany 4 razy.

 #475836  autor: lemmon
 14 maja 2011, 20:51
heh musisz trafic na kumata osobe w netii, bo to tylko od umiejetnosci wyslania takiego zamowienia zalezy, a ze to niecodzienna sprawa to pewnie i o taka osobe trudno:P

 #475870  autor: Vieslav
 14 maja 2011, 22:12
Mi to zalatuje raczej chęcią zdobycia większej prowizji. Większość twierdzi, że jak najbardziej się da ale tylko i wyłącznie w pakiecie z internetem, ja zawsze podkreślam, że internetu nie chcę ruszać, chcę przenieść sam telefon.

 #475873  autor: lemmon
 14 maja 2011, 22:49
i co myslisz ze konsultant, jeden z setek, ktory wie ze sa marne szanse zebys na niego znowu trafil udziela Ci taka informacje bo chce wieksza prowizje i w efekcie nie ma zadnej heh? na pewno chcialby zarobic te kilkanascie zlotych ale albo nie wie jak cos takiego wprowadzic albo jest to tak skomplikowane ze mu sie nie chce badz konsekwencje zrobienia bledu sa wieksze niz mozliwy zysk:P

 #476020  autor: Vieslav
 15 maja 2011, 18:18
Wreszcie trafiłem na kogoś, kto jest zorientowany w temacie :-) . Owszem, próbował wcisnąć mi internet ale powiedziałem, że mam umowę na rok więc dał spokój. Zapisał numer kontaktowy, umówiliśmy się na koniec maja na kontakt. Wszystko ładnie zostało mi wytłumaczone co mam zrobić i kiedy. Konsultant nie zachowywał się jakby przenosiny z Dialogu były czymś nadzwyczajnym i niespotykanym. Da się? Da się :).

 #478134  autor: elkanguro
 26 maja 2011, 23:16
Wszystko się da, a jednocześnie się nie da :) Jakieś dwa lata temu przeniosłem numer stacjonarny z WLR w Netii do GSM w Orange bez najmniejszych problemów. A dziś wszędzie mi mówią, że się nie da (tym razem chciałem WLR z Orange przenieść na GSM w Erze bądź Orange). Istna masakra :)

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #478166  autor: Maniek99
 27 maja 2011, 10:31
elkanguro
Ery niema na liście MPM, więc to norma.
Bez tego mogą brać numer tylko od operatora pierwotnego.

Nie wiem czy MPM dotyczy kwestii stacjonarki na GSM, warto zapytać UKE.

 #485912  autor: Vieslav
 30 cze 2011, 18:09
Problemów ciąg dalszy. Umowę podpisałem jakoś na początku czerwca, tydzień później dostałem sms informujący o wpłynięciu dokumentów. Minęło już spokojnie 20 dni a w Netii niczego nie wiedzą odnośnie postępów. Podobno Dialog jeszcze nie odpowiedział i mają mnie powiadomić jak tylko to nastąpi. Zdziwiło mnie zakreślone na umowie pole - "umowa TPSA - czas określony". Przecież nie mam telefonu w TP, chyba, że zawsze to zaznaczają w przypadku korzystania z WLRa? Czy to normalne, że przenosiny WLR-->WLR tak długo trwają? Za miesiąc kończy mi się umowa terminowa w Dialogu i zapłacę kosmiczny abonament :( .

 #490301  autor: Shadow-Shama
 18 lip 2011, 23:24
Jestem nowa ale z ciekawością czytam tematy jakie się tutaj pojawiają.
Jestem troszkę zdziwiona bo jak mi się umowa kończyła to jakoś nie było większego problemu z przedłużeniem umowy na internet w Netii a zmianą tel na innego operatora.

 #490373  autor: Maniek99
 19 lip 2011, 11:00
@Shadow-Shama
Bo to Netia sprawia problemy żeby się do nich przenieść z innego WLR, a nie odwrotnie.

 #493494  autor: Vieslav
 01 sie 2011, 10:43
Od dziś jestem w Netii :mrgreen: .
Dwa minusy na starcie: CLIP - 3,69zł, ACR - 3,69zł (sic!) :shock: .
Wszystko przebiegło zgodnie z zamierzeniem - umowa podpisana w czerwcu, lipiec jako okres wypowiedzenia w Dialogu, od sierpnia w Netii. Albo mają w papierach niezły burdel albo konsultanci nie wiedzieli co i jak sprawdzić, ewentualnie im się nie chciało, ponieważ ciągle dostawałem odpowiedź, że mój obecny operator nie odpowiedział na prośbę przejęcia numeru, a przecież to musiało nastąpić jeszcze w czerwcu. Tymczasem ja siedziałem jak na szpilkach, bo 31 lipca kończyła mi się umowa terminowa z Dialogiem i zapłaciłbym kosmiczny rachunek za sierpień.

 #493522  autor: Maniek99
 01 sie 2011, 12:21
@Vieslav
Jakie masz abo, bo w NonStop ACR powinien być bezpłatny?

 #493534  autor: Vieslav
 01 sie 2011, 12:53
Maniek99 pisze: Jakie masz abo, bo w NonStop ACR powinien być bezpłatny?
No właśnie NonStop w promocji No Limits. Płacę 59zł. Albo mnie konsultantka wprowadziła w błąd albo będę musiał reklamować. Póki co nie zbiednieje, pierwszą fakturę i tak będę miał w promocyjnej cenie.

 #493538  autor: Maniek99
 01 sie 2011, 13:08
W cenniku jest, że ACR jest w ramach abo.

 #493547  autor: elkanguro
 01 sie 2011, 14:12
Może błąd konsultantki. Poczekaj na pierwszą fakturę i w razie czego reklamuj.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet