Witam,
Zdecydowałem się na skorzystanie z oferty Neofon (sam nie wiem po co,ale to inna kwestia...). Usługa została aktywowana, zainstalowałem Neofon lite,ale okazało się,że nie działa on.Po wybraniu i wciśnięciu "zielonej słuchawki" automatycznie rozłącza. Jako,że konsultanci na infolinii TP (swoją drogą dość słono kosztującej, bo połączenie na numer 8015...,a rozmowa trwała około 30min) nie potrafili pomóc i przypominało to trochę rozmowę z BOK Play-niby coś wiedzą,ale jednak nie bardzo...
Jako,że nic w zasadzie się nie dowiedziałem to zainstalowałem Spika,który wspiera usługę Neofon.Tu już jest krok do przodu,bo mogę wykonywać połączenia,a nawet mogę się dodzwonić na numer Neofonu,ale.... nie ma dźwięku!!
I tutaj moje pytanie: czy ktoś wie co może być tego przyczyną i jak ten problem usunąć (chodzi o Spika)?? Niestety w TP nic mi nie pomogą, gdyż nie pomagają w przypadku korzystania z innej apliakcji od Neofon lite.... Cyrk
