• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #455260  autor: contrip
 24 sty 2011, 18:46
Witam.
Jest sprawa oddałem modem do serwisu- normalnie paliły sie diody i wyskakiwało kono " nie wykryto urządzenia". Oddałem na gware i ordzucili mi z powodu uszkodzenia mechanicznego. Sprzet dostałęm niedziałający nie paliły sie diody, wogóle cały padniety. Czy to jest normalna praktyka że oddaje sie uszkodzony a odbiera padnięty ? Dzwoniłem do play kazali napisac zażalenie do serwisu. Czy miał ktoś takie coś i czy wie czy da sie coś z nimi wskórać?

 #455334  autor: kamil1221
 25 sty 2011, 00:17
Musisz uzyskać ekspertyzę podważającą decyzję serwisu w którym był wcześniej modem. Jeżeli coś takiego uzyskasz będziesz, mieć podstawę prawną by dochodzić swoich praw. W innym przypadku będzie to bardzo ciężkie, lub nie wykonalne.