• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #434392  autor: Oiir
 09 paź 2010, 10:23
Witam,

Po zamówieniu aneksu do Neostrady na stronie tp.pl wyświetliła mi się informacja, że kurier przyjedzie 08.10.2010 (piątek - wczoraj) między 16 a 19. Jednak nie przyjechał. O co chodzi?

Nikt do mnie nie dzwonił, nikt się nie kontaktował. (Przy zamawianiu telefonu stacjonarnego w Orange dostałem SMSa z numerem listu przewozowego - wszystko elegancko)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Mam nadzieję, że to stare zamówienie na 6Mb/s które tam wisi, ani pismo o rezygnacji z neostrady jakie wcześniej złożyłem (ani to że od listopada będę miał telefon na Orange Stacjonarny) nie przeszkadzają w realizacji zamówienia na Neostradę 20Mb/s?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, 12:22 przez Oiir, łącznie zmieniany 3 razy.

 #434404  autor: staruch
 09 paź 2010, 11:05
zajmuje sie takimi wysylkami.Kurierzy lubia sobie nieraz poprostu nie przyjechac-dzieki numeru listu przewozowego mozesz sprawdzic dlaczego przesylka nie przyszla.Ale raczej pracownik telekomunikacji powinien do ciebie oddzwonic gdy zobaczy ze ma zwrot w systemie.Ja ci proponuje tak-nie wiem przez jaki kanał zamawiales ale zadzwon na *100 albo 505500800 i powiedz jaka jest sytuacja przy czym przygotuj numer listu przewozowego

pozdro

 #434412  autor: Oiir
 09 paź 2010, 11:23
To znaczy po złożeniu zamówienia pojawił mi się numer zamówienia i data dostawy a po zalogowaniu na tp.pl widzę tylko nowy numer zamówienia (TEL000...) i to co na zrzucie ekranu który pokazałem.

Nigdzie nie ma numeru listu przewozowego.

Orange wysłał mi SMSa z numerem listu przewozowego gdy zamawiałem Orange Stacjonarny a z TP teraz nawet nikt nie dzwoni...

Także jak zdobyć najpierw numer listu przewozowego? Bo jak to będę miał to sobie sam na stronie DPD sprawdzę.

 #434420  autor: staruch
 09 paź 2010, 11:35
Orange wysyla fakt-w dniu kiedy kurier rusza z przesylka i na drugi dzien masz przesylke.
Nie wiem jak w TP jest dokladnie ale proponuje Ci zadzwon z komorki na *100 i powiedz jaka jest sprawa-podadza ci bezposrewdni numer do kanalu z jakiego zamawiales przesylke.Zadzwonisz na ten kanal dowiesz sie co jest z przesylka i jestes w domu

pozdro

 #434426  autor: corner
 09 paź 2010, 11:46
Jakie *100? Co ty mu radzisz w ogóle?

 #434427  autor: Oiir
 09 paź 2010, 11:54
Komórkę mam w Erze więc *100 raczej mnie nie połączy z TP/Orange?

Obrazek

 #434430  autor: staruch
 09 paź 2010, 12:10
wpisz na necie Orange biuro obslugi z innej siecy cos na ten styl albo na 505500800 zadzwon tam ci powiedzą

[ Dodano: 2010-10-09, 12:11 ]
corner pisze:Jakie *100? Co ty mu radzisz w ogóle?
przeczytaj temat od poczatku do konca zanim zadasz takie pytanie

pozdro

 #434434  autor: corner
 09 paź 2010, 12:19
No mnie się wydaje, że pytanie dotyczy zamówienia na Neostradę, a informacja o Orange Stacjonarnym została podana przy okazji.

 #434438  autor: Oiir
 09 paź 2010, 12:36
Tak, chodzi o aneks Neostrady. Czy rebandering poszedł już tak daleko, że załatwię to pod numerem 510100100 w BOK Orange?

@staruch - powiedziałeś by pod 505500800 dzwonić jak już będę miał numer listu przewozowego. Czy mogę tam zadzwonić by mi ten numer listu podali?

Obrazek

 #434439  autor: Marens
 09 paź 2010, 12:36
Oiir pisze:Komórkę mam w Erze więc *100 raczej mnie nie połączy z TP/Orange?
TP 2219393
Orange 510100100

 #434450  autor: zoltan666
 09 paź 2010, 14:01
Poczekaj cierpliwie do poniedziałku, wtorku, nie ma co na razie panikować.

 #434455  autor: Oiir
 09 paź 2010, 14:34
Czyli nie ma obaw o to czy błędne złożenia zamówienia na 6Mb/s może w czymś teraz przeszkadzać a złożone pismo o rezygnacji z neostrady będzie po prostu anulowane poprzez podpisanie aneksu i tyle?

No to w takim razie jakby w poniedziałek nie przyjechał to zacznę dzwonić wtedy :)

 #434460  autor: zoltan666
 09 paź 2010, 14:57
A kiedy ci sie konczy aktualna umowa?

 #434464  autor: Oiir
 09 paź 2010, 15:31
Dziwne jest to bo już się skończyła i jestem na umowie na czas nieograniczony - 1Mb/s za 80zł. Nie wiem dlaczego nie uznali mojego pisma o rezygnację z neostrady. Pismo złożyłem 31sierpnia i może pomyśleli, że nie jest to na 30 dni przed końcem umowy który był 30 września? I może rezygnacja wejdzie w życie od 1 listopada? Bo nie możliwe raczej, że tak sobie to pismo olali?

No ale w każdym razie po obniżce 25% i braku (jak na razie) odpowiedzi od Orange rezygnuję z rezygnacji ;) No chyba, że kurier się bardzo spóźni i Orange zdąży przygotować lepsze ceny od TP ale wątpię ;)

W każdym razie aneks przy mojej umowie na czas nieokreślony powinien wejść w życie od razu po podpisaniu?

 #434471  autor: zoltan666
 09 paź 2010, 15:45
Myślę, że aneks wejdzie w życie raczej od 1 listopada i te 80zł. za 1mega za październik przyjdzie ci zapłacić. Ja tak miałem w każdym razie rok temu z tym, że przedłużałem umowę w salonie tp. Rozumiem, że jesteś pewny, że u ciebie te 20mega pójdzie?

 #434479  autor: Oiir
 09 paź 2010, 16:16
Cały czas czekałem na odcięcie neta aż dostałem maila z fakturą na 80zł za październik... no nic, już zapłaciłem.

To znaczy tak, raczej jestem pewny. czytałem po internecie, że ludziom z podobnymi lub nieco słabszymi parametrami powinno iść 20Mb/s. Ja mam siłę sygnału 33dB i zakłócenia 12dB już na modulacji ADSL2+.

 #434687  autor: butterfly
 10 paź 2010, 18:39
Nie ma co panikować. Neo zamówione w niedziele, kurier ma przyjechać do środy, udało mu się w piątek. Standard :?

 #434689  autor: Oiir
 10 paź 2010, 18:45
No tak, zwłaszcza do listopada powinien dojechać ;) Tylko chodzi mi o to że teraz nie wiem kiedy dokładnie przyjedzie i może mnie nie być. Jeśli ma jakiś mój numer to właśnie stacjonarny TP. A kurierzy raczej dzwonią na godzinę zanim przyjadą.

Po prostu TP powinno podawać numer listu przewozowego w statusie zamienia na stronie tp.pl. Tak jak to robi na przykład Era.

TP podaje dzień dostawy i dokładną godzinę więc człowiek w to wierzy. Ja siedziałem w piątek między 16 a 19 specjalnie w domu. Aż się odechciewa odbierać teraz tej paczki. No ale ceny spadły te 25% więc jednak odbiorę ;)

 #434706  autor: zoltan666
 10 paź 2010, 19:28
A ja 2 lata temu jak chciałem odebrac przesyłkę w siedzibie DPD, to TP nawet nie potrafiła mi podac numeru przesylki z umowa, ze niby takimi numerami nie dysponowali.
Oiir te 25% to lipa. To tylko tak ladnie wyglada i ma zachecac, ale jak sie doliczy koszt za pozostanie przy fakturach papierowych i to ze kiedys McAfee byl w cenie, a teraz jest dodatkowo platny to troche tych % ubedzie.

 #434713  autor: Oiir
 10 paź 2010, 19:46
Ale i tak już płacę poprzez e-faktury, poprzez iPKO bardzo wygodne to jest.

e-bezpieczeństwo odznaczyłem i chyba go nie ma. W pierwszym poście dałem sceena, gdzie stare zamówienie na 6Mb/s zawiera e-bezpieczeństwo a nowe na 20Mb/s już nie więc może uda mi się tego uniknąć, a jak nie to +3zł i dalej cena jest dobra.
71zł to cena jaką Orange chce za 6Mb/s. Daję Orange czas na nowy cennik zanim przyjedzie do mnie kurier :P

TP chyba zna numer listu bo staruch pisał, że mogę sprawdzić czy paczka została odebrana i ewentualnie zadzwonić. Do mnie po tym jak odmówiłem przyjęcia 6Mb/s nikt jednak nie dzwonił ;)