Czołem wszystkim! Mam wielki problem. Mam laptopa firmy Dell z wejściem na kabel Ethernet, za pomocą którego chcę łączyć się z siecią. Problem w tym, że komputer rozpoznaje nazwę sieci wewnętrznej, ustawia sygnał: znakomity, status: połączono, ale
jednocześnie "brak dostępu do sieci". W mieszkaniu mam drugiego laptopa firmy Acer, podłączyłem w ten sam sposób kabel Ethernet i działa! W mieszkaniu mam również 2
gniazda, do których kostka jest podpięta. Niedawno operator (UPC) był na mieszkaniu i stwierdził, że brak sygnału w jednym gniazdku, a w drugim jest sygnał. Problem jednak w tym, że komputer widzi sieć, ale jakakolwiek strona się nie ładuje. Przepisałem adresy IP sieci, bramy, maski podsieci z komputera na którym działa sieć i nadal nic. Włączyłem
kartę sieciową w komputerze na którym net nie działa - nie pomogło. Urządzenie karty sieciowej i modem są sprawne - sprawdzałem w menadżerze urządzeń. Kabel Ethernet jest
wymieniony. Przełożyłem kabel Ethernet do drugiego komputera i wszystko sprawnie działa. Hasło do sieci jest też poprawne, ale generowane są informacje, że jest niedostępny punkt dostępowy, mimo, że w sieci konto nie jest zablokowane, ani nie stwierdzono żadnej awarii sieci. Proszę Was o pomoc. Co jeszcze sprawdzić i jakie ustawienia wprowadzić, by to zadziałało ? Nawet panel konfiguracyjny routera nie działa (router: firma Air Live).Mam też informację, że brak DHCP we właściwościach karty sieciowej. gdzie mogę go znaleźć i gdzie znaleźć adres DHCP w Windowsie 7? Co może być przyczyną tego, że jeden komputer się łączy, a drugi nie? I dlaczego, skoro jest router, nie
można łączyć się bezprzewodowo ? Byłbym wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam Was wszystkich i z góry dziękuję za pomoc. Mikołaj.
"Never give a day away, always live for today"