Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
736
Rejestracja
13 mar 2008, 00:19
Lokalizacja
Polska
Netia (jak i każdy) oferuje prędkość DO XX Mbszyman12 pisze:(wg. umowy powinien działać z przepustowością ok. 8 Mb/s).
Czytałem gdzieś taki artykuł, gdzie było napisane oco chodzi z tymi prędkościami DO XX. Chodzi o to, że mając np. 2 Mb/s nie przyjmą Ci reklamacji, jeżeli będziesz miał prędkość 1,9 Mb/s, ponieważ jest to minimalna różnica.aizo pisze: Netia (jak i każdy) oferuje prędkość DO XX Mb
To, że masz 8Mb nie znaczy,że tyle zawsze będziesz mieć tyle ile masz napisane w umowie
To taka mała różnica
I co mi to da? Już od samego początku reklamuje ten internet, bo działał on wolniej niż na umowie (ale nie aż tak jak teraz) i nie płacę tej 1 zł za abonament. A bardziej wolałbym płacić kasę, nawet po promocji, ale by działało to zgodnie z parametrami.aizo pisze:Teraz nie zerwiesz umowy bez konsekwencji.Pozostaje pisać, dzwonić składać reklamacje i być cierpliwym
TP - technologia LLUaizo pisze:Masz na łaczach TPSY czy Neti internet?
I tu Cię zaskoczę - płacę o 5 zł mniej, niż za 6 Mb/s na 2 lata w TP (ja też mam taką długość kontraktu). Jedynie co, to Netia ma wliczone w cenę opłatę za utrzymanie łącza, przez co nie muszę mieć tel. stacjonarnego.właśnie masz internet do 8 mb/s a i tak za niego płacisz tyle samo co za 1 w TP pewnie
Ale nie ma sensu nawet podawać parametrów łącza, bo to nie jest jego wina. Problem występował od dawna, ponieważ była duża rozbierzność pomiędzy prędkościami w godzinach szczytu jak i poza nim.Podrzuć parametry ADSL linii. Swoją drogą, od razu miałeś taką niską przepustowość czy ci spadło po jakimś czasie?
Odpowiedź brzmi prosto - Etlink + utrzymanie linii telefonicznej.Jak zerwiesz umowę to co masz zamiar zrobić??