• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #382726  autor: iSiO
 24 sty 2010, 19:04
Witam
Skończyła mi się umowa na neostradę z telewizją i chciałem zwrócić sprzęt do salonu Orange, tam gdzie podpisywałem umowę. Koleś który tam obsługuje powiedział ze nie przyjmie mi tego bo to trzeba zawieść do salonu TP. Najbliższy taki salon mam ponad 40 km od mojego miejsca zamieszkania. Przy podpisywaniu umowy nikt mnie o tym nie poinformował..Umowa jest na osobę która jest aktualnie chora i jakakolwiek podróż nie wchodzi w grę. Czy ludzie z Orange maja prawo tak postąpić? Przecież to jedna i ta sama firma..

 #382730  autor: roni_
 24 sty 2010, 19:21
TP i Orange to nie jest jedna firma. Jedna spółka, dwie różne firmy. Różnica mała, acz znacząca.

Z tego co wiem jednak będziesz musiał udać się do salonu TP. Innej opcji nie ma. Osoba na którą jest zarejestrowana usługa pisze upoważnienie i jedziesz ze sprzętem.

 #382731  autor: amigo007
 24 sty 2010, 19:28
No ale w punkcie orange można jakoś zamówić neostrade. To w takim razie powinno się także móc zwrócić liveboxa po zakończeniu umowy...

 #382733  autor: iSiO
 24 sty 2010, 19:34
No na "zdrowy rozum" to tak powinno być. Ale jak widać oni tylko chcą złapać klienta a potem jak chce zrezygnować to potrafią się tylko wypiąć...
Szczerze powiem, to gdybym wiedział że tak będzie to bym tego nie zamówił.

 #382734  autor: bledos
 24 sty 2010, 19:34
amigo007 pisze:No ale w punkcie orange można jakoś zamówić neostrade. To w takim razie powinno się także móc zwrócić liveboxa po zakończeniu umowy...
Nie koniecznie... Przykład: Umowę TV N podpiszesz w byle punkcie, zwrócić nBoxa można w niewielu... Punkty partnerskie nie zawsze mają pełną możliwość obsługi, w takim przepadku ważna jest sprzedaż, obsługa posprzedażna jest mocno ograniczona. Zanim jednak w tym przypadku udawać się 40km w drogę, polecam kontakt telefoniczny z TP, żeby nie było, że podróż była na marne...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #382735  autor: iSiO
 24 sty 2010, 19:37
Kiedy dzwoniła kobieta namawiać na pozostanie z neostradą, powiedziała ze sprzęt można oddać tam gdzie się go wzięło.. jak widać, człowiek z salonu Orange ma inne zdanie

 #382762  autor: butterfly
 24 sty 2010, 21:07
Niestety, trzeba zwrócić od punktu tp.... Orange sie tym nie zajmuje.

 #382774  autor: roberto_tepsa
 24 sty 2010, 21:36
Potwierdzam salony ORANGE zajmują się tylko sprzedażą &tp. Obsługą posprzedażową zamują się salony własne tepe. Wynika to też ze względów technicznych. Salony orange i partner Orange nie mają dostępu do systemu ewidencyjnego tp, a sprzedają poprzez specjalną aplikację dedykowaną do sprzedaży.
Gdzie masz najbliższy salon sprawdzisz tutaj.

Ten ktoś, kto do Ciebie dzwonił to na pewno telemarketer, a telemarketerzy mają to do siebie, że wcisną każdy kit, byle tylko sprzedać.