• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #310708  autor: BL9393
 15 sty 2009, 18:53
można zapłacić 10zł za podłączenie i podpisać umowę na rok lub zapłacić za podłączenie bez promocji i podpisać umowę na czas nieokreślony. Nie pamiętam kwoty ale jest 3 cyfrowa ;)

czas na Orange

 #310714  autor: aree1987
 15 sty 2009, 18:58
No ale czy UKE nie powinien/nie ma w planach zmienić tego absurdalnego przepisu? Przecież to jest nie jako ograniczenie konkurencji i wzmacnianie monopolu m. in. tepsy..

 #310716  autor: BL9393
 15 sty 2009, 19:01
trzeba by się zastanowić, czy WLR to nie taki ukryty monopol jeśli poruszamy już tą kwestię ;)

czas na Orange

 #312489  autor: tecafynlamron
 23 sty 2009, 20:30
Witam ponownie. Rozwiązała się kwestia innych abonentów niż TP np. <Dialog, Netia, Tele2 etc>. Jeśli ktoś chce podpisać nową umowę z Novum musi spełnić następujące warunki:
1. Umowa musi być zawarta na czas nieokreślony
2. Potrzebne jest przesłanie "Oświadczenia o wypowiedzeniu umowy..." z danym operatorem gdzie zawarta jest umowa. Takie oświadczenia ma konsultant ze sobą.
3. Możliwa jest przerwa w sygnale telefonicznym <zablokowane połączenia wychodzące, przychodzące działają dalej> od 2 do 4 tygodni.
4. Reszta na dotychczasowych zasadach.
Pozdrowienia
Krzysiek

 #316119  autor: herzog
 07 lut 2009, 14:05
Kwestia jest tego typu, żeby jak najlepiej dopasować abonament do swoich potrzeb, czego klienci najczęściej nie potrafią zrobić. Oferta Telekomunikacji Novum jest w 80% lepsza i tańsza od oferty TP SA.
Tyle mniej więcej właśnie abonamentów jest bardziej opłacalnych od ofert TPSA.
Są chyba tylko 3 abonamenty korzystniejsze w tepsie.
1). TP 2000 - ale tylko wtedy, jeśli ktoś mniej więcej rozmawia te 2000 minut. Jeśli ktoś, wykorzystuje mniej niż 1000 minut wtedy znajdzie oszczędności, czasem naprawdę duże w Novum. Jeśli wykorzystuje się ponad 1000 to lepiej pozostać w TPSA.
2) Socjalny - ale tylko wtedy, gdy w ciągu miesiąca nie wykona się żadnego połączenia, albo ich liczba jest naprawdę minimalna. (nadimpulsowe 10 połączeń). Jak ktoś rozmawia więcej, od razu powinien to zmienić, gdyż akurat w tym abonamencie, który ma najdroższą stawkę w Polsce(71gr!!! za impuls) często może się klientowi TPSA zdarzyć niemiła niespodzianka w wysokości horrendalnie wysokiego rachunku.
3) TP 1200 - tutaj lepszej alternatywy w Novum nie ma.

Pozostałe abonamenty w TPSA są mówiąc kolokwialnie gorsze, czyli droższe od dostępnych w Novum. Bez problemu można znaleźć alternatywę w Novum, która naprawdę pozwoli na oszczędności.

Co mogę jeszcze dodać:
Jeśli ktoś korzysta z abonamentu standardowego w TPSA, czyli tego który jest w wysokości 42.70 brutto powinien jak najszybciej się go pozbyć, bo jest to abonament najbardziej niekorzystny jaki tylko istnieje na polskim rynku.

Kwestia sporna jest też w przypadku neostrady. Najczęściej klienci którzy ją posiadają myślą, że nie mogą w tym wypadku zmienić abonamentu. Jest to oczywiście nieprawda, którą mówią pracownicy TPSA. Zgodnie z rozporządzeniem UKE, istnieje możliwość aby w prawie każdym momencie oddzielić abonament od internetu. I w takim przypadku dostawca internetu nie ma prawa na zmianę prędkości czy ceny internetu.

W naszym kraju istnieje niewytłumaczalna bojaźń przed czymś nowym.
To chyba efekt myślenia zaczerpniętego ze starego systemu jaki panował do 89r. Często klienci nawet nie chcą słyszeć oferty, bo jak TPSA jest od tylu lat to ona ich nie oszuka. Nic bardziej mylnego. Jak wiemy wciąż jest to monopolista na naszym rynku, a czy tak naprawdę jakikolwiek monopolista dba o swojego klienta? Odpowiedź jest prosta. Nie.

Jeśli ktoś z Państwa byłby zainteresowany ofertą Telekomunikacji Novum, chętnie pomogę w doborze najkorzystniejszego abonamentu.
Wspólnie możemy się zastanowić jaka oferta byłaby dla Państwa lepsza i przede wszystkim tańsza. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć, czy naprawdę może zaoszczędzić w Novum proszę o telefon pod nr: 089 676 08 45 (godz.9-15). Oczywiście oddzwonię, żeby nie naciągać klienta. Ewentualnie proszę o sms pod nr: 509136768. W treści smsa proszę o podanie nr stacjonarnego, imienia i nazwiska oraz godziny, która najbardziej odpowiadałby Państwu na przeprowadzenie rozmowy. Oczywiście rozmowa telefoniczna do niczego zobowiązuje. Jeśli byliby państwo zainteresowani ofertą, to umowa działa tylko po złożeniu podpisu. Obsługuję najczęściej województwo warmińsko-mazurskie, pomorskie, podlaskie i mazowieckie ale tak w zasadzie to i całą Polskę.
Serdecznie pozdrawiam.
Przedstawiciel Telekomunikacji Novum

 #316451  autor: tecafynlamron
 09 lut 2009, 13:04
Chciałbym sprostować wcześniejszego posta. Po odrzuconych kilku umowach przez TP abonentów będących u innych operatorów niż popularna Tepsa <Tele2, Dialog, Netia> nie podpisujemy już takich umów.... Rozwiązaniem dla osób chętnych na Novum jest ponowne związanie się z TP.... Niestety...

 #349323  autor: Pytlusek
 29 lip 2009, 14:31
Więc jesli dobrze rozumie jeżeli mam NEO i linie PSTN w TP to moge przejśc do NOVUM i nie strace usługi szerokopasmoej??

"Vista error ' warrning, keyboard not found. press any key to continue... '"

 #349324  autor: Vieslav
 29 lip 2009, 14:36
Możesz przejść i nie stracisz neostrady.

 #349325  autor: Pytlusek
 29 lip 2009, 14:43
a to dobrze bo mnie zaczyna wkurzac abonament tyle płacić.
TO do kogo mam sie zglosic aby przejsc na innego operatora.

Jeszcze jedno pytanie, czy po przejsciu juz całkiem linia zostaje przejeta przez NOVUM i do Tp płace tylko rachunek za NEO i nic wiecej mnie nie obchodzi??

"Vista error ' warrning, keyboard not found. press any key to continue... '"

 #349459  autor: Vieslav
 30 lip 2009, 10:47
Jeśli chcesz przejść do NOVUM to do nich właśnie się zgłaszasz. Po przejściu: TP płacisz tylko za neo, za telefon płacisz NOVUM i nic więcej.

 #349769  autor: maniek
 01 sie 2009, 13:26
Pytlusek pisze:Jeszcze jedno pytanie, czy po przejsciu juz całkiem linia zostaje przejeta przez NOVUM i do Tp płace tylko rachunek za NEO i nic wiecej mnie nie obchodzi??
dokładnie tak samo będzie w przypadku innych alternatywnych operatorów

 #366788  autor: strongol
 26 paź 2009, 19:37
Witam. Mamy pytanie: Czy jak przyszedl do was przedstawiciel dostaliscie jakas kopie umowy ktora podpisywaliscie? I ile bylo stron tej umowy jezeli pamietacie? z gory dziekuje :)

 #366815  autor: maniek
 26 paź 2009, 21:41
strongol pisze:Witam. Mamy pytanie: Czy jak przyszedl do was przedstawiciel dostaliscie jakas kopie umowy ktora podpisywaliscie? I ile bylo stron tej umowy jezeli pamietacie? z gory dziekuje :)
Nie wyobrazam sobie zeby nie dostac kopii dokumentow ktore podpisalem :wink: Jesli nic nie otrzymales to zglos sie do operatora o kopie.

 #415136  autor: wacki4
 06 lip 2010, 01:14
witam,

przeniosłem telefon do novum, i potrzebuję aktualnie zmienić aby faktury przychodziły na firmę - chcę również wziąć neostradę na firmę. niestety w tp mówią że jak chce neostrade na firmę to muszę w novum zrobić cesję numeru na firmę... w novum za to twierdzą, że oni nie mogą wykonać cesji numeru a w sumie to nie mogą z tym nic zrobić... co teraz? czy prawdą jest że cesji nie mogą zrobić i co można zrobić w tym wypadku?

 #415216  autor: Feniks06
 06 lip 2010, 12:49
Telekomunikacja Novum to śmieszna firma... dzwonią do klientów i podszywają się pod telekomunikację Polską. Mnóstwo osób nawet nie miało pojęcia, że się przeniosło. Jeśli chcecie ufać takiej firmie to powodzenia :)

 #415235  autor: akihito
 06 lip 2010, 13:52
Feniks06, Czy jesteś pewien, że ktoś do Ciebie zadzwonił z Novum i przedstawił się jako pracownik TP S.A.? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć. Pracuję jako telemarketer dla Novum. Wiem, że wszystkie rozmowy są nagrywane, a pracownicy mają obowiązek poinformować o tym, że dzwonią z Novum. Ponadto, przed zakończeniem rozmowy, w której rozmówca wyraża chęć skorzystania z oferty Novum, należy upewnić się czy rozmówca jest świadomy tego, że będzie miał umowę z alternatywnym operatorem... Więc nie wiem skąd masz i dlaczego podajesz takie informacje. Jedyną wzmianką o "telekomunikacji polskiej" mogłoby być to, że Novum jest polską firmą telekomunikacyjną. I jeśli ktoś jest mało pojętny to może sobie ubzdura że to z tepsy dzwonią. Ale na pewno nikt pracujący dla Novum nie przedstawi się jako TP S.A. a nazwa "Telekomunikacja Novum" bądź "Firma telekomunikacyjna Novum" pada kilkakrotnie podczas rozmowy. Pozdrawiam.

 #415239  autor: Patryk_
 06 lip 2010, 13:59
Standardowa gadka na początek to "halo, dzwonię z telekomunikacji, czy rozmawiam z właścicielem telefonu ?"

Ale z jakiej telekomunikacji, to już nie wiadomo, i wiele starszych osób jest przeświadczonych, że rozmawia z osobą z Tepsy - to stary, wiecznie żywy chwyt, stosowany przez Novum od samego początku WLR.

 #415242  autor: Marens
 06 lip 2010, 14:05
Patryk_ pisze:Standardowa gadka na początek to "halo, dzwonię z telekomunikacji, czy rozmawiam z właścicielem telefonu ?"
Nawet dzisiaj do mnie dzwonili.
Potem pytanie jaki mam obecnie abonament.

Dlatego zakładając nową linie telefoniczną obowiązkowo nie zgadzamy się na umieszczenie danych w książce telefonicznej.

 #415243  autor: Stefek
 06 lip 2010, 14:07
Wacki a na jakiej technologii masz numer w Novum?? Na wlr??

 #415244  autor: wacki4
 06 lip 2010, 14:08
tak, na wlr.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 14:11 przez wacki4, łącznie zmieniany 1 raz.