Maniek99 pisze:@radiko
A mi się w Netii za każdym razem zdarza.
Jak dostaniesz potwierdzenie, przyjrzyj się np. punktowi IV.
No popatrz przez tyle lat nie było problemów a teraz błędy w umowie rażące.
3 krotnie przez tel była powtarzana oferta co mam mieć a w umowie wyklepała co innego, ktoś mi wytłumaczy czemu takie praktyki maja służyć? myślą że klient sie nie zorientuje i taka wejdzie?
Telefonicznie zawarta dnia 1 lut, dzisiaj złożyłem telefonicznie odstąpienie od niej i poprosiłem o nr tego zgłoszenia. Bo że coś takiego jak poprawki umowy nie ma i trzeba tą zanulować i dopiero później od nowa. Ile teraz sie czeka aż to zostanie wykonane?
W umowie jest napisane że telefonicznie można odstępstwac zarejestrowała dala nr to chyba jest poprawnie?
Jeszcze jedno
Czy mogę zadzwonić w każdej chwili i zażądać rozmowy tej w której była zawierana umowa?
jak to zrobić trzeba łączyć do jakiegoś działu? po jakim czasie i gdzie taka rozmowa będzie do pobrania w netia online?