@metpablo
W Play z reguły jest tak, że pierwsze 3-4 odpowiedzi to autoresponder (w odpowiedzi na zgłoszenie nie bierze udziału żaden pracownik - to automat odpowiada na podstawie kategorii zgłoszenia). Dlatego nawet jeśli w pierwszym zgłoszeniu podasz wszystkie dane, o które im chodzi to i tak cię o nie zapytają - przetestowane.
Nieraz nawet zdarza się, że system błędnie zakwalifikuje zgłoszenie, wtedy dostajesz pytania na tematy nie związane z problemem - na przykład składasz reklamację z powodu nie przyznania jakiegoś bonusa, a oni każą ci podać model twojego telefonu (nie raz to widziałem).
Dopiero jak będziesz mocno upierdliwy to ktoś naprawdę się zgłoszeniem zajmie, z reguły po 3 lub 4 odpowiedzi. Dlatego należy uzbroić się w wielką cierpliwość, niestety.
Ogólnie BOK w play-u praktycznie nie istnieje, czasami jedyny sposób na załatwienie zgłoszenia to kontakt z uzytkownikiem play4you który hasa po forach lub mail do rzecznika play.
Dlatego szczerze odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tym operatorem - najlepszy jest PlayFresh i unikanie kontaktów z BOK.