• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #391367  autor: piotrekkk
 04 mar 2010, 19:39
galtom pisze:
piotrekkk pisze: umowa terminowa, jak sam nazwa wskazuje, jest na podany czas, nie rozumiem intencji osoby, która podpisuje umowę z zamiarem jej zmiany, bądźmy poważni trochę :P
Przyklad operatora masz wyzej :-)

A co do tego zdania... jesli Kowalski dzis podpisal umowe na 4mb a za rok chce plaic wiecj bo nagle go stac to w czym problem? Netia przeciez na tym nie straci... chyba?
powrócę do swojej tezy, Kowalski wystarczyłoby 128kb za 2 złote, są jednak pewne koszty stałe, których przeskoczyć się nie da
 #391368  autor: Simplusowiec
 04 mar 2010, 20:11
Koniec zdzierstwa za 43zł miesięcznie. Lepiej nie płacić abonamentu w ogóle. Wolę 9gr/min. na wszystkie stacjonarki, bez żadnego abonamentu. No przepraszam, za doładowanie 10zł na 3 miesiące jest do wykorzystania 111 minut na stacjonarki;) Uwielbiam proste rozwiązania.:) Polecam przejście z numerem do polskiego operatora VoIP! Trzeba mieć oczywiście stałe łącze osiedlowe, kablowe, min. 1Mb/s.Wtedy możemy pozbyć się abonamentu za tel. stacjonarny! Polecam www.etelefonia.pl i wybór dobrego operatora VoIP.

 #391376  autor: abcd
 04 mar 2010, 20:33
Rafix pisze:Przecież to jest w zupełności logiczne, że umowa na czas nieokreślony jest mniej korzystna od tej terminowej. Bezterminowa nie daje firmie żadnej gwarancji, że klient u niej zostanie. Każdy chciałby zabezpieczyć się przed utratą klientów i praktycznie każdy to robi
Koszt pozyskania i podłączenia klienta jest zdecydowanie niższy niż ulgi udzielone w umowie. Opcja fair to przy lojalce dwuletniej ok. 500 zł za rozwiązanie jej w pierwszym półroczu, 400 za rozwiązanie w drugim, 300 w trzecim i wreszcie 200-250 w ostatnim, nie kilka tysięcy. Koszt pozyskania klienta to koszt reklamy telewizyjnej i setek sprzedawców w telefonicznym BOK (więcej niż w dziale technicznym), koszt podłączenia po LLU to około OIDP 120-150 zł dla TPSA i koszt portu na DSLAM, razem pewnie około właśnie 500 zł, nie 4300 (kara umowna za zerwanie umowy na 8Mbit/LLU w pierwszym miesiącu), a w kolejnych miesiącach koszt pozyskania klienta stopniowo się amortyzuje.

 #391397  autor: galtom
 04 mar 2010, 21:20
Kontynuujac mysl kolegi z gory. Niewatpliwie Netia ponosi pewne koszty zwiazane z pozyskaniem klienta, uruchomieniem uslugi, itd... ale przeciez swiadczac przez dwa lata usluge w "promocyjnej" cenie nie doklada do ineteresu. A jaki koszt to dla Neti (dodatkowy) gdy taki klient stanie sie klientem z umowa na czas nieokreslony....dlaczego ceny musza wzrosnac??? A jak jest w Polskich sieciach komorkowych (dla porownania). Pytam bo w Polsce abonamentu nigdy nie mialem. Bierzemy telefon za 1zl, przez dwa lata obiecujemy placic X zł za X min. (+ dodatki)... umowa sie koncy i co? Wzrasta kwoa abonamentu? Zmniejsza sie liczba minut? Czy wszystko zostaje bez zmian - chyba, ze chcemy skorzystac z nowej promocji???


piotrekkk pisze:
galtom pisze:
piotrekkk pisze: umowa terminowa, jak sam nazwa wskazuje, jest na podany czas, nie rozumiem intencji osoby, która podpisuje umowę z zamiarem jej zmiany, bądźmy poważni trochę :P
A co do tego zdania... jesli Kowalski dzis podpisal umowe na 4mb a za rok chce plaic wiecj bo nagle go stac to w czym problem? Netia przeciez na tym nie straci... chyba?
powrócę do swojej tezy, Kowalski wystarczyłoby 128kb za 2 złote, są jednak pewne koszty stałe, których przeskoczyć się nie da
Nie rozumiem co ma do tego ile Kowalskiemu by wystarczylo - dla operatora jest chyba wazne ile klient chce/moze zaplacic?

Zawsze mi sie wydawawalo, ze firmy zyczylyvy soebie aby kliencie w zamian za ich uslugi zostawiali w ich kasie coraz wiecej pieniedzy...a tu wyglada , ze firma nie jest specjalnie zainteresowana...

Jesli dzis podpisze abo. na komorke... ile musze czekac aby podniesc abonament? Placic wiecej?

Fafral pisze: 2. Cennik
-nigdy nie spotkałem się z różnicą między ceną na umowie, a ceną realną. Klient zamawia 1 mbit.s za 49 zł brutto i taka cena jest na umowie.
-była promocja xm-c za 1zł i klient dokładnie wiedział ile płacić będzie później.
Wniosek: nie wiem o co Ci chodzi.
4. Zmiana prędkości
-oferta superliga/ superliga premium. Zapis w umowie reguluje zmianę prędkości.
a. pierwszy raz po 6 m-cach
b. później kiedy klient chce.
2. Ile kosztuje lacze 4 mb/s i 8mb/s w obecnej promocji superliga ile wg. cennika. Prosze sprawdz i podaj wielkosci, bo albo mnie sie cos pomylilo albo to sa dwie rozne kwoty.

4. Podobna rpsoba - czytalem regulamin superligi i znalazlem fragment cytowany kilka postow wyzej o gwarancji ceny... najwyrazniej ten o zmieni predkosci przeoczylem - czy mozesz zacytowac regulamin?

Pozdrawiam,
Galtom
 #391408  autor: piotrekkk
 04 mar 2010, 22:08
Simplusowiec pisze:Koniec zdzierstwa za 43zł miesięcznie. Lepiej nie płacić abonamentu w ogóle. Wolę 9gr/min. na wszystkie stacjonarki, bez żadnego abonamentu. No przepraszam, za doładowanie 10zł na 3 miesiące jest do wykorzystania 111 minut na stacjonarki;) Uwielbiam proste rozwiązania.:) Polecam przejście z numerem do polskiego operatora VoIP! Trzeba mieć oczywiście stałe łącze osiedlowe, kablowe, min. 1Mb/s.Wtedy możemy pozbyć się abonamentu za tel. stacjonarny! Polecam www.etelefonia.pl i wybór dobrego operatora VoIP.
jednak nie dla każdego voip jest dobrym rozwiązaniem, cena to nie wszystko, a pots jest o wiele bardziej dostępny

[ Dodano: 2010-03-04, 22:12 ]
galtom pisze:Kontynuujac mysl kolegi z gory. Niewatpliwie Netia ponosi pewne koszty zwiazane z pozyskaniem klienta, uruchomieniem uslugi, itd... ale przeciez swiadczac przez dwa lata usluge w "promocyjnej" cenie nie doklada do ineteresu. A jaki koszt to dla Neti (dodatkowy) gdy taki klient stanie sie klientem z umowa na czas nieokreslony....dlaczego ceny musza wzrosnac??? A jak jest w Polskich sieciach komorkowych (dla porownania). Pytam bo w Polsce abonamentu nigdy nie mialem. Bierzemy telefon za 1zl, przez dwa lata obiecujemy placic X zł za X min. (+ dodatki)... umowa sie koncy i co? Wzrasta kwoa abonamentu? Zmniejsza sie liczba minut? Czy wszystko zostaje bez zmian - chyba, ze chcemy skorzystac z nowej promocji???
prawie wszędzie tak jest, zwykle można skorzystać z nowej promocji, operatorzy sami dzwonią, doliczyć również koszty związane ze zwolnienie łącza, koszty, koszty, a również pewność przychodów... można walczyć o krótsze umowy, co unia trochę z tym walczy, ale Twój postulat jest wg mnie nie realny, i raczej szkodliwy, bo jak samo słowo promocja, musi być coś lepiej, gdy było tak samo, to nikt by nie brał umowy terminowej

[ Dodano: 2010-03-04, 22:14 ]
galtom pisze:Nie rozumiem co ma do tego ile Kowalskiemu by wystarczylo - dla operatora jest chyba wazne ile klient chce/moze zaplacic?
marże i zyski - to jasne co ważne

 #391415  autor: Kaczy
 04 mar 2010, 23:04
galtom pisze:A jak jest w Polskich sieciach komorkowych (dla porownania). Pytam bo w Polsce abonamentu nigdy nie mialem. Bierzemy telefon za 1zl, przez dwa lata obiecujemy placic X zł za X min. (+ dodatki)... umowa sie koncy i co? Wzrasta kwoa abonamentu? Zmniejsza sie liczba minut? Czy wszystko zostaje bez zmian - chyba, ze chcemy skorzystac z nowej promocji???
No w Erze jest tak, że dostajesz rabat na abonament i jak nie przedłużysz umowy to rabat się kończy i płacisz więcej.

...::: Made for loneliness :::...
 #391419  autor: galtom
 05 mar 2010, 00:07
piotrekkk pisze: prawie wszędzie tak jest, zwykle można skorzystać z nowej promocji, operatorzy sami dzwonią, doliczyć również koszty związane ze zwolnienie łącza, koszty, koszty, a również pewność przychodów... można walczyć o krótsze umowy, co unia trochę z tym walczy, ale Twój postulat jest wg mnie nie realny, i raczej szkodliwy, bo jak samo słowo promocja, musi być coś lepiej, gdy było tak samo, to nikt by nie brał umowy terminowej
No to jak to jest, ze np. takiemu BT czy Talk-Talk (staconarny i net) sie oplaca?
Nie chce mi sie sprawdzac aktualnych cennikow i oferty (bo gorsza na pewno nie jest) ale w latach 2003-2008 bylem klientem obu opow. To nikt inny a BT samo do mnie zadzonilo, ze nie dosc ze bede placicl mniej (bo takie wprowadzaja cenniki dla wszystkich!!! nowa promocja polegala na 3 miechach z zerowym abo i modemem za free) to jeszcze podniosa mi predkosc.
Potem 12 miesiecy minelo i zostalem na umowie bez terminowej - dalej plaiclem tyle ile wczesniej i predkosc nie spadla - jak oni to robia ze im sie oplaca???

Kolejny operator to Talk-Talk, mieli oferte podobna do Netii. Lacze do 8mb/s i nielimitowane rozmowy na stacjonarne 24h/7 z tym, ze w Uni i do niektorych krajow poza tez. Znow umowa na 12 miesiecy i znow po zakonczeniu.. nic sie nie zmienilo... ani predkosc ani cena.

Mialem kablowke z firmy Telewest... 12 miesiecy umowa... sknczyla sie (dekoder mam do dzis bo stal sie moj) i nie zaczalem nagle wiecej placic.

Sieci komorkowe Vodafone, Orange i Three - to samo, umowa na 12 miechow, darmowy aparat, po zakonczeniu umowy terminowej zadnych zmian w oplatach.

Wiec, wybacz ale jesli tam przy bardziej wysyconym rynku, wiekszej konkurencji!! (lacza stale oferuje bardzo duzo firm, wlacznie z Tesco!!!) takie cos sie oplaca i jest norma to nie widze powodow aby u nas bylo inaczej - inne prawa ekonomi???

Sieci (w zaleznosci od uslugi) mialy rozne zastrzezenia jesli chodzi o zmniejszenie zobowiazania ale NIGDY!!! jesli chodzi o zwiekszenie. W ramach dostepnych warunkow technicznych zawsze moglem zwiekszyc abonament, przeskoczyc w oplatach o poziom wyzej. To zreszta normalne, jesli bys sie umowil z klientem, ze swiadczysz mu jakas usluge - najtansza z trzech ktore oferujesz. Klinet deklaruje, ze przez X czasu bedzie placicl nie mniej niz. Ale okazuje sie, ze jednak jego potrzeby/mozliwosci sa wieksze... i powie, ze chcialby jednak plaic wiecej, za ta najdrozsza opcje... co? Powiesz, ze nie?

Pozdrawiam,
Galtom

 #391432  autor: Fafral
 05 mar 2010, 08:45
LLU/ CU - wypadku gdy ma się telefon.
4 mbit/s - 49zł brutto
8 mbit/s - 59zł brutto
galtom pisze:2. Ile kosztuje lacze 4 mb/s i 8mb/s w obecnej promocji superliga ile wg. cennika. Prosze sprawdz i podaj wielkosci, bo albo mnie sie cos pomylilo albo to sa dwie rozne kwoty.
No chłopie w jakim Ty świecie żyjesz?
4 mbit/s = 8 mbit/s ?

Tak ubolewasz nad tym, że firma Cię nie informuje o tym, że kończy się umowa. Porównujesz z innymi zagranicznymi operatorami, a rozwiązanie jest proste.
Po prostu sprawdzić/zapisać do kiedy jest umowa terminowa.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391437  autor: galtom
 05 mar 2010, 09:33
Fafral pisze:LLU/ CU - wypadku gdy ma się telefon.
4 mbit/s - 49zł brutto
8 mbit/s - 59zł brutto
galtom pisze:2. Ile kosztuje lacze 4 mb/s i 8mb/s w obecnej promocji superliga ile wg. cennika. Prosze sprawdz i podaj wielkosci, bo albo mnie sie cos pomylilo albo to sa dwie rozne kwoty.
No chłopie w jakim Ty świecie żyjesz?
4 mbit/s = 8 mbit/s ?
Skad ty sobie wymysliles to 4=8??? Przeciez ja nic takiego nie napisalem. Chcialbym tylko zobaczyc ile normalnie, bez pakietow, promoci, itd... kosztuje lacze 4mb i 8mb (ceny promocyjne sa widoczne golym okiem!) Wiec jeszcze raz - pytanie brzmi: Na stronie latwo zlalezc cene obu prekosci w obecnej ofercie. Powiedz mi (bo szukam i nie moge znalezc) ile te lacza kosztuja wg. cennika. (wogole gdzie jest cennik wszystkich uslug???)
Fafral pisze: Tak ubolewasz nad tym, że firma Cię nie informuje o tym, że kończy się umowa. Porównujesz z innymi zagranicznymi operatorami, a rozwiązanie jest proste.
Po prostu sprawdzić/zapisać do kiedy jest umowa terminowa.
Widze, ze czytyasz jedno a rozumiesz drugie... Nie ubolewamnad tym, ze mnie nie poinformuja, ze umowa sie konczy! Po pierwsze jak sadze, zadzwonia co najmniej kilka razy po drugie faktycznie to w moim interesie wiedziec.
Ubolewam nad tym, ze gdy umowa z okreslonej przejdzie w nieokreslona (czasowo) zmienia sie jej warunki. I to wg. mnie nie jest standard dzialania firm! Patrz przyklady sieci kom. wyzej.

Nadal nie odniosles sie do p. 4 swojej wlasnej wypowiedzi. Twierdzisz, ze jest mozliwosc zmiany prdkosci lacza. Prosze ponownie, pokaz mi gdzie to pisze. Wg. mnie sie mylisz i mozna zmienic cene lacza ale nie mozna zmienic predkosci. Jesli sie myle, pokaz zapis regulaminu, ktory o tym mowi. Ja zacytuje jeszcze raz:

Gwarancja Ceny - p.1.
"Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy."

Nigdzie nie pisze, w regulamninie, ze wolno Ci prosic o zmiane predkosci lacza. Zadzwon do BOK i zapytaj.

Wracajac do tego, ze sam powieniem wiedzec... tu kolejna gafa Netii. Mam (chyba) zawarty anks do oryginalne umowy. Zmianila sie data waznosci swiadczenia uslugi, pakiet telefoniczny, pakiet inetrnetowy, ceny - generalnie wszystko poza Operatorem i moim nazwiskiem. Do dzis go nie dostalem a na pytanie do BOK kiedy go przysla Pani powiedziala, ze przeciez mam umowa a aneksow to "oni nie maja w zwyczaju wysylac". Po pierwsze chyba zgodnie zprawem maja taki obowiazek a po drugie nawet jak nie to chyba logika nakazuje dac klientowi kopie zapisu nowych warunkow umowy.

Pozdrawiam,
Galtom

 #391447  autor: Fafral
 05 mar 2010, 11:05
galtom pisze:Gwarancja Ceny - p.1.
"Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy."
Nie muszę dzwonić do BOK.
Właśnie znalazłeś odpowiedz na swoje pytanie.
galtom pisze:Skad ty sobie wymysliles to 4=8??? Przeciez ja nic takiego nie napisalem. Chcialbym tylko zobaczyc ile normalnie, bez pakietow, promoci, itd... kosztuje lacze 4mb i 8mb (ceny promocyjne sa widoczne golym okiem!) Wiec jeszcze raz - pytanie brzmi: Na stronie latwo zlalezc cene obu prekosci w obecnej ofercie. Powiedz mi (bo szukam i nie moge znalezc) ile te lacza kosztuja wg. cennika. (wogole gdzie jest cennik wszystkich uslug???)
Szybki Internet 4M brutto 207,40 zł - z cennika.
Szybki Internet 8M brutto 256,20 zł - z cennika.
galtom pisze:Wracajac do tego, ze sam powieniem wiedzec... tu kolejna gafa Netii. Mam (chyba) zawarty anks do oryginalne umowy. Zmianila sie data waznosci swiadczenia uslugi, pakiet telefoniczny, pakiet inetrnetowy, ceny - generalnie wszystko poza Operatorem i moim nazwiskiem. Do dzis go nie dostalem a na pytanie do BOK kiedy go przysla Pani powiedziala, ze przeciez mam umowa a aneksow to "oni nie maja w zwyczaju wysylac". Po pierwsze chyba zgodnie zprawem maja taki obowiazek a po drugie nawet jak nie to chyba logika nakazuje dac klientowi kopie zapisu nowych warunkow umowy.
Nie znam Twojego przypadku. Masz racje powinno być napisane oraz wysłane. Ja zawsze się pytam na jaki czas jest przedłużana umowa. Po prostu nie czekam, aż firma coś zrobi, ja robię sam.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391453  autor: sstsqad
 05 mar 2010, 12:02
Wypowiedzieć umowy nie mogę podpisana 15 grudnia, usługa będzie uruchomiona 14 marca.
Opcja "szybki internet" poprzednia oferta. Na BOku nie udzielają mi info bo jeszcze usługa nie jest uruchomiona, na pytanie @ dostałem cennik tylko za telefon a co do neta znów do BOku na infolinie.
Gdzie znajdę info czy umowa to LLu czy jakaś inna? W umowie nic nie mam na ten temat, regulaminu także nie dostałem.
Oferowali to co matka chciała a od początku mówiła najtańsza opcja - taniej niż w TP, a więc akwizytor nie oferował innych prędkości. To co matka zapamiętała to za 59 zł było 2 mega.
Czyli jestem ugotowany z internetem na to wychodzi. :evil:
To wycinek danych z superkantarku
Telefon i internet w pakiecie : LLU(i)+LLU(t): Usługa dostępna - LLU2 (numer routingowy C6166) Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): brak informacji
Tylko telefon : WLR: Usługa dostępna wyłącznie na linii TP
Tylko internet : LLU: Usługa dostępna - LLU1 Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): brak informacji
OneOffice : BSA(i)+WLR(t): Usługa dostępna. Numer routingowy C6167

 #391454  autor: Fafral
 05 mar 2010, 12:41
Twoja umowa nie przejdzie jak masz LLU a podpisałeś na WLR/BSA.
TP.SA odrzuci tą umowę.

W prawym górnym rogu powiniens mieć :
WLR/BSA - jeśli po liniach TP <-- jeśli tak masz to będzie dobrze, wtedy powinna być odrzucona przez TP.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391469  autor: sstsqad
 05 mar 2010, 13:54
LLU/Home takie coś mam.
Niedługo kończy mi się neo - czyli neta netii będę miał po liniach TP?
Bo internet w domu przez router mam podzielony i jak pójdzie na łączu netii to kiszka.
Modemu nie mam bo matka podpisywała umowę pod moją nieobecność i powiedziała że modem jest a rozdzielacz (router) nam nie potrzebny eh

 #391473  autor: galtom
 05 mar 2010, 14:09
Fafral pisze:
galtom pisze:Gwarancja Ceny - p.1.
"Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy."
Nie muszę dzwonić do BOK.
Właśnie znalazłeś odpowiedz na swoje pytanie.
No to przeciez tu wyraznie pisze... mozes zmienic to ile placisz za wybrane prze siebie lacze a nie jego predkosc!!! A ty twierdzisz, ze predkosc tez da sie zmienic - gdzie to pisze???
Fafral pisze:
galtom pisze:Skad ty sobie wymysliles to 4=8??? Przeciez ja nic takiego nie napisalem. Chcialbym tylko zobaczyc ile normalnie, bez pakietow, promoci, itd... kosztuje lacze 4mb i 8mb (ceny promocyjne sa widoczne golym okiem!) Wiec jeszcze raz - pytanie brzmi: Na stronie latwo zlalezc cene obu prekosci w obecnej ofercie. Powiedz mi (bo szukam i nie moge znalezc) ile te lacza kosztuja wg. cennika. (wogole gdzie jest cennik wszystkich uslug???)
Szybki Internet 4M brutto 207,40 zł - z cennika.
Szybki Internet 8M brutto 256,20 zł - z cennika.
I nadal twierdzisz, ze ten cennik to nie fikcja? Czy w calym kraju jest choc jedna osoba, ktora swiadomie placi ww. ceny??? Przeciez gdyby faktycznie oferowali takie ceny nikt nie wypupilby u nich nic. Dla mnie jest to takie samo matactwo jak z promocyjnymi cenami w sklepach. Cos kosztuje 100 ale sie pisze obok na metce 500 i przekresla a klinet ma wrazenie, ze robi deal zycia! :-) Z moich dotychczasowych doswiadczen z laczem stalym czy abonamentem na telefon komorkowy - po zakonczeniu umowy terminowej CENY SIE NIE ZMIENIALY. Gdyby ktorykolwiek operator w UK chcial sprobowac takiej praktyki mialby pewne, ze wszyscy klienci sie odwroca i dla ZASADY przejda do konkurencji. Dokladnie tak jak jeszcze do niedawna bylo z TPSA.

Pozdrawiam,
Galtom

 #391940  autor: Fafral
 08 mar 2010, 08:25
LLU/Home takie coś mam.
Niedługo kończy mi się neo - czyli neta netii będę miał po liniach TP?
Bo internet w domu przez router mam podzielony i jak pójdzie na łączu netii to kiszka.
Modemu nie mam bo matka podpisywała umowę pod moją nieobecność i powiedziała że modem jest a rozdzielacz (router) nam nie potrzebny eh
LLU - łącza tp.sa, ale my wykupujemy wiązkę tego kabla.
Nie bój się nic, router będzie działał spokojnie, w tym wypadku mógłbyś spróbować jeszcze na infollinii coś zrobić z tą prędkością.
galtom pisze:Fafral napisał/a:
galtom napisał/a:
Gwarancja Ceny - p.1.
"Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy."


Nie muszę dzwonić do BOK.
Właśnie znalazłeś odpowiedz na swoje pytanie.


No to przeciez tu wyraznie pisze... mozes zmienic to ile placisz za wybrane prze siebie lacze a nie jego predkosc!!! A ty twierdzisz, ze predkosc tez da sie zmienic - gdzie to pisze???
Właśnie tu.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391992  autor: abcd
 08 mar 2010, 15:32
Fafral pisze:LLU - łącza tp.sa, ale my wykupujemy wiązkę tego kabla.
"My" czyli Netia? Jesteś sprzedawcą z zewnątrz, z wewnątrz czy może konsultantem?

 #391996  autor: Fafral
 08 mar 2010, 15:44
abcd pisze:Fafral napisał/a:
LLU - łącza tp.sa, ale my wykupujemy wiązkę tego kabla.

"My" czyli Netia? Jesteś sprzedawcą z zewnątrz, z wewnątrz czy może konsultantem?
Pracuje w Netii, a to kim jestem jest mało ważne w tym temacie.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2010, 15:49 przez Fafral, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #391997  autor: galtom
 08 mar 2010, 15:49
Fafral pisze:
galtom napisał/a:
Gwarancja Ceny - p.1.
"Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej Promocji
wyłącznie poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych za Usługę
Internetową, w ramach zamówionej przepływności dwa razy w ciągu
trwania Umowy."


Nie muszę dzwonić do BOK.
Właśnie znalazłeś odpowiedz na swoje pytanie.


No to przeciez tu wyraznie pisze... mozes zmienic to ile placisz za wybrane prze siebie lacze a nie jego predkosc!!! A ty twierdzisz, ze predkosc tez da sie zmienic - gdzie to pisze???
Właśnie tu.[/quote]

Wg. mnie zmina wysokości opłat miesiecznych w ramach zamówienej przepłytności (+ słowo WYŁĄCZNIE) oznaczaja, że moge poprosić o zmiane ceny (jesli łacze, kótre wykupiłem zdarzyło stanieć) ale nie mam możliwości zmiany jego przepłyności/przepustowości - czyli prędkości. Ani w górę ani w dół.

Pozdrawiam,
Galtom

 #392000  autor: Fafral
 08 mar 2010, 15:55
galtom pisze:Wg. mnie zmina wysokości opłat miesiecznych w ramach zamówienej przepłytności (+ słowo WYŁĄCZNIE) oznaczaja, że moge poprosić o zmiane ceny (jesli łacze, kótre wykupiłem zdarzyło stanieć) ale nie mam możliwości zmiany jego przepłyności/przepustowości - czyli prędkości. Ani w górę ani w dół.

To reguluje także zmianę prędkości.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #392007  autor: abcd
 08 mar 2010, 16:15
Fafral pisze:Pracuje w Netii, a to kim jestem jest mało ważne w tym temacie.
Jest o tyle ważne, że jeśli jesteś konsultantem albo masz z jakimś kontakt, mógłbyś mi pomóc załatwić niezałatwialne sprawy,ale to już sprawa na priv.