• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #689781  autor: kacu123
 12 sty 2014, 20:05
Witam.
Mam problem z nowo zawartą umową.
Podpisałem umowę na telefon stacjonarny + neostrada + telewizja.
Nikt mnie nie poinformował (ja również nie doczytałem umowy :/) że telefon stacjonarny będzie na zasadzie Voip. Minęło 10 dni od podpisania więc chyba nie da rady rozwiązać umowy. Ale czy da się przenieść w trakcie umowy telefon stacjonarny żeby był znowu na linii a nie przez internet? Lub może istnieje inne rozwiązanie?. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

 #690064  autor: kamil1221
 13 sty 2014, 21:22
Przeniesienie usługi z VoIP na POTS jest możliwe w TP jedynie na zasadzie reklamacji. Ot tak TP nie zwróci numeru.

Z ciekawości - co Tobie przeszkadza, że telefon jest podpięty pod LB ?

 #690172  autor: Orange Ekspert
 14 sty 2014, 13:14
W takiej sytuacji jedynie brak możliwości technicznych jest podstawą do rozwiązania umowy. Możesz ewentualnie złożyć reklamację, ponieważ są one rozpatrywane indywidualnie.