• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #662199  autor: wook
 16 wrz 2013, 17:38
Mam takie pytanie czy powinienem restartować router co jakiś czas? aktualnie mam taki czas pracy:
Obrazek
router TP-Link WR543G

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #662203  autor: Maniek99
 16 wrz 2013, 17:47
Jak soft jest dobrze zaprojektowany, to niema takiej potrzeby.
Jednak szczególnie w tanim sprzęcie rożnie z tym bywa i czasem po kilku/kilkudziesięciu tygodniach coś się tam potrafi przytykać. A to transfer zwalnia, a to nie da się zalogować na konto admina itp..

 #662218  autor: KR2615
 16 wrz 2013, 18:22
TP-Linki wieszają się gorzej niż skazani w izolatkach. Jeśli nie ma u ciebie regularnych przerw w dostawie prądu to na pewno zauwazysz, ze po kilkunastu-klikudziesieciu dniach pracy net moze dzialac wolniej lub moze go w ogole nie byc, szczegolnie po Wifi. wtedy restart jak najbardziej pomaga aczkolwiek robic go na zapas nie widze sensu.

 #662226  autor: bed
 16 wrz 2013, 18:36
Znam ten ból, mając TP-Linka ma pewne zawiechy jak zbliża mu się miesiąc działania non stop. Wtedy reset i jak ręką odjął :D Wiadomo, nie powinno tak być, ale nie przeszkadza to jakoś, bo reset trwa przecież chwilę.

 #662261  autor: user_delete34
 16 wrz 2013, 20:27
krzys pisze:TP-Linki wieszają się gorzej niż skazani w izolatkach.
Niestety. Mam 3420v1 i na szczęście w nowszych wersjach softu zostało to wyraźnie poprawione. W początkowych zwiechy zdarzały się nawet kilka razy dziennie! Dodam, że łącze mam radiowe, ethernetem do routera i po podłączeniu bezpośrednio do laptopa działało OK, czyli była to wina routera. Teraz zwiechy nie uświadczyłem już od dłuższego czasu, ale zwolnienie działania po 3 czy 5 dniach - tak. Nie ogarniam, czemu tak jest, ale zdarza się i denerwuje. Szczególnie podczas oglądania czegoś na YouTube.

 #662279  autor: wook
 16 wrz 2013, 21:51
ja mam w informacjach o routerze (Router Status) tak:
Firmware Version: 3.7.1 Build 080904 Rel.62330n
Hardware Version: WR543G v2 0815311C

myślę nad zmianą tego TP-Linka na jakiegoś nowszego z USB (do podłączenia drukarki i dysku), lepszą mocą (zasięg), wyższym transferem (najlepiej jakby nadawał równocześnie w standarcie N i G).

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #666628  autor: kachna
 08 paź 2013, 20:09
Nie sądzę, żeby była taka potrzeba... ewentualnie jak coś się dzieje z internetem i nie jest to wina dostawcy to można sobie zresetować i sprawdzić, czy coś pomoże :) ogólnie resetowac tylko dla resetowania nie trzeba :)

 #667284  autor: finezja
 11 paź 2013, 21:22
Ja mimo wszystko od czasu do czasu wyłączam, żeby sobie "odpoczął" :)
Najczęściej robię to wtedy, jak wiem, że nie będę przez dłuższy czas korzystał z internetu. Bo niestety, potem zanim się z powrotem wepnie w sieć to trwa to dłuższy czas.