• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #617653  autor: arizona88
 02 mar 2013, 09:56
28 lutego rozwiązaniu uległa moja umowa z Netią (BSA + WLR). Tego dnia zaraz po północy odłączyli mi Internet. Jednak do chwili obecnej telefon stacjonarny działa w najlepsze. Wie ktoś może czy to normalne? Jak długo powinno trwać odłączenie linii?

 #617661  autor: Maniek99
 02 mar 2013, 11:11
A to była Twoja pierwsza umowa w Netii, w sensie czy ją kiedyś przedłużałeś?
Jeżeli pierwsza, to pewnie telefon został aktywowany później niż internet, więc może dlatego telefon później też zostanie wyłączony.

 #617666  autor: arizona88
 02 mar 2013, 11:23
Netia potwierdziła że wszystkie usługi zostały wyłączone 28 lutego i że "aktywność po tym terminie wynika z technicznych aspektów procesu wyłączenia sygnału i zwykle trwa on jeszcze przez pewien czas po dacie dezaktywacji". Ciekawe. Mam ochotę dzwonić z tego telefonu do oporu, ciekawe czy ktoś (i kto) przysłałby mi fakturę.

 #617744  autor: Creator
 02 mar 2013, 19:08
u mnie w tp z dnia na dzień to się stało.
natomiast o odłączenie kabla należało osobno pisać. - chyba do 2tyg na to czekałem - tak jak to zostało zapowiedziane ze strony operatora

 #617787  autor: Vieslav
 02 mar 2013, 21:50
Arizona88 pisze:"aktywność po tym terminie wynika z technicznych aspektów procesu wyłączenia sygnału i zwykle trwa on jeszcze przez pewien czas po dacie dezaktywacji"
Zgadza się, bo nikomu nie chce się lecieć na centrale żeby jedną linię odłączyć :P .