• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #549228  autor: UndiscloseD
 21 kwie 2012, 14:59
Witam,
obecnie posiadam telefon i internet (neostrada) w Orange, ale rozważamy z tatą przeniesienie telefonu i interneu do T-Mobile, żeby mieć po pierwsze taniej, a po drugie wszystko w jednej sieci. Jako, że jesteśmy abonentem T(6 abonamentów) możemy liczyć na upust 20 zł biorąc "super zestaw".
Obecie w Orange płacimy ok 140 zł/mc(telefon+internet 2Mb/s), natomiast po przeniesieniu do T płacilibyśmy 64,90 zł/mc.
Z ulotki T-Mobile można wyczytać, że przenosząc do nich numer oraz internet można zaoszczędzić 456 zł przez 2 lata.
To tyle wstępu, teraz może przejdę do sedna sprawy.
Mam pytanie do użytkowników internetu w T na linii TP:
-Czy opłaci mi się przenieść powyższe usługi do T? Chodzi mi bardziej o sprawy techniczne, nie o finansowe, tzn. czy jest odczuwalna jakaś różnica na korzyść lub niekorzyść T-Mobile? Swego czasu jak czytałem jakieś forum to ludzie pisali, że jak się coś zepsuje, to T-Mobile nic nie może zrobić, bo to nie u nich problem leży, a TP/Orange się nie chce naprawiać, bo już nie jestem ich klientem. Właśnie o takie sytuacje mi chodzi, żeby ktoś się tutaj wypowiedział czy są jakieś problemy z tym czy może już nie?
Dodam od siebie, że z Neostrady korzystam już kilka lat i może ze 2 razy coś mi się z internetem działo, a tak poza tym to wszystko jest w porządku.
Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję ;)

 #549335  autor: Vieslav
 21 kwie 2012, 21:51
Neostrada 2mb/s kosztuje teraz z umową na rok 54zł + koszt telefonu (nie napisałeś jaki, zakładam, że około 50zł) wychodzi koło 100zł.
Także ja bym się nie zastanawiał i przenosił wszystko do T. Jeśli chodzi o kwestie techniczne - nie miałem nigdy styczności z tym internetem, ale jest to BSA więc bardzo prawdopodobne, że zadziała tak jak neostrada. Z usuwaniem awarii chyba coś się zmieniło, jak jeszcze istaniała oferta Orange Freedom i traktowana była jako BSA to zgłaszałem awarię w sobotę, a technik zjawił się w niedzielę rano. Podejrzewam, że podobnie będzie dla każdego BSA.

 #549355  autor: UndiscloseD
 21 kwie 2012, 23:09
Vieslav,
ok dzięki za info. W sumie to nawet gdybym chciał wziąć internet 6Mb/s to by mnie taniej wyszło niż 2Mb/s w Orange.
A jeżeli chodzi o dokładne koszty to tak:
- "neostrada 2Mb+usługa tv 60,39" ( z tym, że ta telewizja jest podobno za darmo, nawet jej nie używamy teraz. Na początku tylko w sumie ją testowaliśmy, a teraz leży w pudełku)
- Plan DoMowy 60- 50,41+15 zł przekroczenia abonamentu.
W ogóle to ja tych faktur z TP nie ogarniam, bo jest tam napisane, że przysługuje mi 60 darmowych minut, wykorzystaliśmy 44 i trzeba dopłacać. WTF?? :roll:
I to dzwonimy na stacjonarne, a nie na jakieś nie wiem 0700... Nie mogę tego pojąć.

Założyłem temat, bo umowa mi się kończy chyba na początku lipca, ale jakoś tak w połowie maja trzeba byłoby już zjawić się w T żeby załatwili wszystkie formalności.
Już nawet wydzwaniają z Orange z super hiper wypaśną ofertą tylko dla mnie.
Swoja drogą mieliśmy przenosić wszystko do T już jakieś 2 lata temu, ale obawialiśmy się właśnie tych problemów technicznych.

Tylko, że Ty miałeś w Orange, a jak wiadomo Orange i TP to jedność więc Twoje zgłoszenie musiał przyjąć, ale co będzie jeśli będąc w T coś mi nawali..?

 #549366  autor: Vieslav
 21 kwie 2012, 23:28
UndiscloseD pisze: Tylko, że Ty miałeś w Orange, a jak wiadomo Orange i TP to jedność więc Twoje zgłoszenie musiał przyjąć
BSA to BSA. Jak był u mnie technik to nie wiedział, jaki mam internet, na zgłoszeniu było tylko "bistream". Dopiero ja go oświeciłem, że to Orange.

 #549676  autor: Eriszkigal
 23 kwie 2012, 20:38
Mam, a raczej miałem, bo jutro wygasa mi umowa, internet od Ery na linii TP. Odnośnie kwestii technicznych: kilkanaście razy zdarzyło się, że miałem kilkugodzinne przerwy w świadczeniu usługi ->przez pierwsze 1,5 roku była może 1 taka awaria, ale w ostatnim półroczu coś się nasiliły te przerwy. Jednak nie odchodzę od nich ze względu na kwestie techniczne, a skandaliczne warunki przedłużenia umowy - 20 zł/m-sc więcej niż od nowych klientów :evil:

 #549690  autor: st.konsultant
 23 kwie 2012, 21:39
Eriszkigal pisze:Mam, a raczej miałem, bo jutro wygasa mi umowa, internet od Ery na linii TP. Odnośnie kwestii technicznych: kilkanaście razy zdarzyło się, że miałem kilkugodzinne przerwy w świadczeniu usługi ->przez pierwsze 1,5 roku była może 1 taka awaria, ale w ostatnim półroczu coś się nasiliły te przerwy. Jednak nie odchodzę od nich ze względu na kwestie techniczne, a skandaliczne warunki przedłużenia umowy - 20 zł/m-sc więcej niż od nowych klientów :evil:

oferta przedłużeniowa:

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... tacjonarny

nowa oferta:

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... z_routerem

W opcji przedłużenia nie ma sprzętu, ale nie wiem skąd Ci wyszło 20 zł więcej? Nowy Klient ma o 5 zł wyższy abonament.

Oczywiście zarówno w jednej jak i w drugiej opcji można włączyć "Super zestaw".

 #549692  autor: Eriszkigal
 23 kwie 2012, 21:50
st.konsultant, składałem wypowiedzenie 1 miesiąc temu, i wtedy w salonie, i przez iBOA dostałem takie info: "Jeżeli byłby Pan zainteresowany pozostaniem w gronie naszych abonentów mogę zaproponować abonament w kwocie 79zł brutto przy opcji prędkości 10mb/s i umowie na 24 miesiące".
Teraz stracili klienta...

Edit:
a może nie :)
Jak jest z procedurą odwołania wypowiedzenia? :) Mogę to zrobić przez iBOA?

ps. dodam, że w salonie zaznaczono, żeby skontaktował się ze mną jeszcze SUK, ale telefonu nie było.

 #549694  autor: st.konsultant
 23 kwie 2012, 21:55
Eriszkigal pisze:st.konsultant, składałem wypowiedzenie 1 miesiąc temu, i wtedy w salonie, i przez iBOA dostałem takie info: "Jeżeli byłby Pan zainteresowany pozostaniem w gronie naszych abonentów mogę zaproponować abonament w kwocie 79zł brutto przy opcji prędkości 10mb/s i umowie na 24 miesiące".
Teraz stracili klienta...

Edit:
a może nie :)
Jak jest z procedurą odwołania wypowiedzenia? :) Mogę to zrobić przez iBOA?

ps. dodam, że w salonie zaznaczono, żeby skontaktował się ze mną jeszcze SUK, ale telefonu nie było.

Zadzwoń do BOA i poproś o przełączenie do SUK w celu odwołania rezygnacji (być może SUK mogą dać nawet więcej niż na stronie, ale tego nie wiem :) )

 #549695  autor: Eriszkigal
 23 kwie 2012, 21:57
st.konsultant, dzięki za info. Już położyłem krzyżyk na T-M, a tutaj taka miła niespodzianka.

Pzdr

Edit:
Miałem mega niefarta, ponieważ ta oferta weszła w życie 22.03, a ja złożyłem wypowiedzenie dzień wcześniej :-D