Witam
Proszę o pomoc. Dnia 5 września wysłałam do play pismo o tym, że nie chcę kontynuować umowy o świadczenie usług internetowych. Podobno nie otrzymali, 10 października wysłałam e-mail i dostałam informację, że otrzymali, 26 października dzwoniłam na info linię, żeby się upewnić, czy na pewno usługa zostanie rozwiązana i uzyskałam informację, że tak, a teraz okazuje się, że usługa nadal jest aktywna, bo nie napisałam numeru telefonu przyznanego do tej usługi na wypowiedzeniu. Tylko dlaczego nie powiedzieli mi tego jak dzwoniłam. Treść pisma dyktował mi pan z infolinii. Teraz okazuje się, że jeszcze przez kolejne dwa miesiące muszę płacić abonament, bo rozpoczął się już kolejny okres rozliczeniowy i dopiero od następnego mogę wypowiedzieć. A jak zgłaszałam reklamację, to mi pan z infolinii powiedział, że sieci P4 nie zależy na moich marnych 30 zł. Co zrobić? Pracownicy infolinii są niekompetentni kompletnie, każdy mówi co innego.
Proszę o pomoc. Dnia 5 września wysłałam do play pismo o tym, że nie chcę kontynuować umowy o świadczenie usług internetowych. Podobno nie otrzymali, 10 października wysłałam e-mail i dostałam informację, że otrzymali, 26 października dzwoniłam na info linię, żeby się upewnić, czy na pewno usługa zostanie rozwiązana i uzyskałam informację, że tak, a teraz okazuje się, że usługa nadal jest aktywna, bo nie napisałam numeru telefonu przyznanego do tej usługi na wypowiedzeniu. Tylko dlaczego nie powiedzieli mi tego jak dzwoniłam. Treść pisma dyktował mi pan z infolinii. Teraz okazuje się, że jeszcze przez kolejne dwa miesiące muszę płacić abonament, bo rozpoczął się już kolejny okres rozliczeniowy i dopiero od następnego mogę wypowiedzieć. A jak zgłaszałam reklamację, to mi pan z infolinii powiedział, że sieci P4 nie zależy na moich marnych 30 zł. Co zrobić? Pracownicy infolinii są niekompetentni kompletnie, każdy mówi co innego.
angel