W zwiazku z moimi przygodami z tego watku:
Migracja z lini TP na linie Netii
Sprawdzialem co tez o mojej sytuacji mowi skantarek.
I tu ziwnaa rzecz - Netia ma chyba dwa skantarki i to nie do konca mowiace to samo - a raczej jedne mowi wiecej niz drugi
1.
http://skantarek.netia.pl/skantarek/
Telefon i internet w pakiecie : Usługa dostępna - LLU2 (numer routingowy C3X5X)
Tylko telefon : Usługa dostępna wyłącznie na linii TP
Tylko internet : Usługa dostępna - LLU1
2.
https://netiaonline.pl/skantarek/standard/checkForm.do
Telefon i internet w pakiecie : LLU(i)+LLU(t): Usługa dostępna - LLU2 (numer routingowy C3X5X) Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): brak informacji
Tylko telefon : WLR: Usługa dostępna wyłącznie na linii TP
Tylko internet : LLU: Usługa dostępna - LLU1 Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): brak informacji
OneOffice : BSA(i)+WLR(t): Usługa dostępna. Numer routingowy C3X6X
Usługi mobilne : Netia Mobile: Usługa dostępna
IPTV : IPTV: Usługa niedostępna
Internet over Ethernet: IoE: Usługa niedostępna
Przy tym sprawdzeniu jest jeszcze opcja - Pokaz na Mapie - tyle, ze nie działa
Pytanie brzmi:
Dlaczego w zadnym sprawdzeniu (BOK chyba tez z tego korzysta) nie pokazuje sie opcja , ze jest wlasna siec Netii pod tym adresem - a zapewniam Was , ze jest! Patrzcie ostatni post w watku do ktorego link podalem na gorze. To niby skad Netia ma widziec, ze moze klienta do wlasnej infrastruktury podpiac (chyba, ze tak jak w moim wypadku kient sam sie o to dobija przez prawie rok!) skoro nie wie ze ja ma?
