• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #509490  autor: outofspace
 17 paź 2011, 12:08
Witam.
Klienci UPC, TPSA otrzymują takie maile:
Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku zostaną wprowadzone zmiany w Cenniku usług telefonicznych.

Zapis, którego dotychczasowa treść brzmiała:

Opłata za połączenia do sieci komórkowych (do numerów przyznanych: P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A.)

zostanie zmieniony na:

Opłata za połączenia do sieci komórkowych (P4 Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A.).

W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone nie później, niż na 10 dni przed wprowadzeniem zmiany w Cenniku. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nastąpi ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, poprzedzającego zmianę Cennika tj. 30 listopada 2011 r.

W przypadku pytań, mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 94 94 80* (lub z telefonów komórkowych 324 94 94 80*), bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie www.upc.pl.

Łączę wyrazy szacunku,
Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów


oznacza to wg mnie że inni operatorzy, komórkowi będą zmuszeni także do zmiany w cenniku i będzie to się wiązało z możlwością rozwiązania umowy....
Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 17:58 przez outofspace, łącznie zmieniany 1 raz.

 #509554  autor: osachorzow
 17 paź 2011, 17:33
outofspace, zmiana dotyczy pewnie tylko UPC bo z tego zapisu mniemam że wcześniej kasowali wg prefiksu jaki miał numer, a nie wg cennika dla sieci w której ten numer się faktycznie znajdował. Co pewnie było korzystne dla osób które przeniosły numer np z T do Play bo połączenia do nich UPC traktował jako połączenia do T a nie P4... oczywiście numery z P4 przeniesione do T taryfikowane były jakby nadal były w P4.