Witam.
Klienci UPC, TPSA otrzymują takie maile:
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku zostaną wprowadzone zmiany w Cenniku usług telefonicznych.
Zapis, którego dotychczasowa treść brzmiała:
Opłata za połączenia do sieci komórkowych (do numerów przyznanych: P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A.)
zostanie zmieniony na:
Opłata za połączenia do sieci komórkowych (P4 Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A.).
W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone nie później, niż na 10 dni przed wprowadzeniem zmiany w Cenniku. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nastąpi ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, poprzedzającego zmianę Cennika tj. 30 listopada 2011 r.
W przypadku pytań, mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 94 94 80* (lub z telefonów komórkowych 324 94 94 80*), bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie www.upc.pl.
Łączę wyrazy szacunku,
Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów
oznacza to wg mnie że inni operatorzy, komórkowi będą zmuszeni także do zmiany w cenniku i będzie to się wiązało z możlwością rozwiązania umowy....
Klienci UPC, TPSA otrzymują takie maile:
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku zostaną wprowadzone zmiany w Cenniku usług telefonicznych.
Zapis, którego dotychczasowa treść brzmiała:
Opłata za połączenia do sieci komórkowych (do numerów przyznanych: P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A.)
zostanie zmieniony na:
Opłata za połączenia do sieci komórkowych (P4 Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A.).
W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone nie później, niż na 10 dni przed wprowadzeniem zmiany w Cenniku. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nastąpi ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, poprzedzającego zmianę Cennika tj. 30 listopada 2011 r.
W przypadku pytań, mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 94 94 80* (lub z telefonów komórkowych 324 94 94 80*), bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie www.upc.pl.
Łączę wyrazy szacunku,
Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów
oznacza to wg mnie że inni operatorzy, komórkowi będą zmuszeni także do zmiany w cenniku i będzie to się wiązało z możlwością rozwiązania umowy....
Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 17:58 przez outofspace, łącznie zmieniany 1 raz.