• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #354615  autor: szyman12
 24 sie 2009, 02:41
W tej chwili bez umowy kosztuje 159 zl. Polecam dolozyc do czego lepszego...
Tak strasznie zły ?? Przecież byłeś (chyba) z niego zadowolony ...

 #354628  autor: kamil1221
 24 sie 2009, 09:58
Ten modem to porażka.
W salonie próbowałem Klientce go zainstalować - męczyliśmy się jakieś 2,5 godziny.
Na samym początku nie wykrywało go, następnie nie dało się zainstalować.
Zrywał połączenia albo wcale się nie łączył.

 #354754  autor: slobodan
 24 sie 2009, 18:24
To już się zgubiłem ... Ten modem z www.era.pl ze sklepu za 159 zł ma sim locka ? Chcę kupić tacie , ma być tani modem do playOnline na Kartę ... Więc ten ZTE chyba styknie ... Można to nabyć w salonie Ery ??

[ Dodano: 2009-08-25, 13:03 ]
W Bydgoszczy w Salonach Ery nic nie wiedzą ...
Jeden konsultant z linii Ery mówi mi że modem Sim_Locka nie ma , na drugi dzień przed złożeniem zamówienia dzwonię ... I dowiaduje się od innego konsultanta że modem ten sim_locka ma ... To jak to jest ? :shock:

 #355413  autor: yagi
 26 sie 2009, 22:05
Kupujac go za 159 zl nawet jak ma blokade to Era wg regulaminu zobowazuje sie zdjac go bezplatnie.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #365060  autor: MADMAX
 16 paź 2009, 00:34
Hej

Od jakiegoś czasu wspomniany modemik odmawia mi współpracy.

Objawy:
- brak połączenia
- sieć: brak
- sygnał: brak
- usługa: brak
- Adres IP: brak

:?

Może antywirus coś blokuje? Karta SIM jest sprawna, sprawdzałem w telefonie.

Co więc może być przyczyną i jak to naprawić?

Pozdrawiam

 #367745  autor: yagi
 02 lis 2009, 22:49
Zaczyna sie... :(

Wg mnie ratuje Cie tylko wyslanie modemu do serwisu. Pewnie go zresetuja i jak laskawie beda chcieli to wgraja nowy firmware.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #505788  autor: -DirtyHarry-
 28 wrz 2011, 21:17
Witam,

ja mam ZTE MF 60 i nie jestem z niego zadowolony. Parę razy dziennie zrywa połączenie, trzeba go resetować żeby znowu załapał, poza tym zasięg i siła WiFi jest dość słaba, chyba wrócę do dwuletniego modemu USB Huawei E176.