• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #478162  autor: Adami
 27 maja 2011, 10:12
Po doładowaniu za 50zł zaczęły mi znikać pieniądze z konta pobierane na sesje w internecie. Powinno być na promocyjnym koncie 500MB i 50 dni na korzystanie z internetu. Oczywiście napisałem reklamację do play ale jakież było moje zdziwienie po przeczytaniu ich odpowiedzi:
"Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Regulamienem "Play Fresh Darmowy Internet" punkt 8 "Bonusy można wykorzystać na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zasięgu Sieci
Telekomunikacyjnej P4."W związku z powyższym sesje wykonane na zasięgu Plus GSM są rozliczne z kwoty doładowania. "
Przecież identyczny zapis jest w ofercie pakietów internetowych play fresh (pkt.6) a jak powszechnie wiadomo działają one na nadajnikach play i plusa (pisał o tym sam rzecznik na swoim blogu). Czy ktoś z Was miał podobną sytuację?
Do kogo uderzyć w tej sprawie bo korespondencja z BOK to istna droga przez mękę?
Od kiedy konsultanci w play nie podpisują się imieniem i nazwiskiem pod listami, czyżby zmiany w procedurach czy może jakaś samowolka?

 #478168  autor: remi89
 27 maja 2011, 10:35
Wiem że w taryfach Play Fresh ALL INCLUSIVE zniesiono dopiero podział na zasięg Play i Plus. http://blogplay.pl/2011/03/play-fresh-a ... ternetowe/ W poprzednich taryfach obowiązywał podział na zasięg macierzysty gdzie był Play ONline w telefonie oraz osobny Pakiet na Plusa.

P@weŁ

 #478203  autor: maciek764
 27 maja 2011, 12:56
Widocznie masz starą taryfę, w której internet za doładowanie był tylko na infrastrukturze P4.

 #478210  autor: Pawrzes
 27 maja 2011, 13:27
Adami, po pierwsze czy na pewno masz aktywną opcję All Inclusive Internet? (*111*49*1#)

Jeśli tak to:
- powinieneś dostać pakiet w ciągu 24 godzin od doładowania, stan: *108#
- konsultant-idiota wprowadził Cię w błąd, All Inclusive Internet działa w sieci Telekomunikacyjnej P4 na terenie Polski a to oznacza własnej Play i w roamingu Plusa.
- brak imienia i nazwiska to jakaś samowolka tego idioty(ki), jeśli masz numer zgłoszenia to przekaż go play4you

Pozdrawiam

 #478245  autor: Adami
 27 maja 2011, 15:36
Oczywiście mam włączoną taryfę play fresh darmowy internet :wink:
Stan promocyjnych MB to okrągłe 0 (po sprawdzaniu kodem *108#) -tak było od samego początku po doładowaniu.
Zapomniałem Wam uściślić, że raz pobiera mi pieniądze z konta a innym razem z promocyjnych MB chociaż i tak zbyt dużo mi zjadło danych oprócz pieniędzy (zapisuję ile wykorzystałem). Na play24 obecnie nie mogę się zalogować ale ostatnio było 200MB promocyjnych, bałagan mają delikatny...