Witam,
kiedys bylem w podobnej sytuacji (nie w Polsce). Sprawa wygladala tak: przeprowadzilem sie (pozostalo mi jeszcze 6 miesiecy korzystania z uslugi - wtedy to byla kablowka - TV + net).
Operator sprawdzil, ze jego sieci nie ma pod moim nowym adresem. Z obu stron padly slowa, ze szkoda (oni byli zadowoleni z placacego klienta - ja z uslugi) - trudno. Od kolejnego (najblizeszego) okresu roliczeniowego nie bylem juz obiety umowa Bez zadnych kar. Operator moglbyc za to pewien, ze gdybym znow sie przeprowadzil w obszar dzialania jego sieci (co zreszta nastapilo) to bede zainteresowany skorzystaniem z jego uslug ponownie. Bylem.
A tymczesem u nas...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/ ... kator.html
Ciekawe czy ta Pani znow zechce kiedys skorzystac z uslug Netii?
A jak sprawa wyglada u innych operatorów?