• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #457869  autor: emerson
 04 lut 2011, 22:12
Witam,

Zdecydowałem się na skorzystanie z oferty Neofon (sam nie wiem po co,ale to inna kwestia...). Usługa została aktywowana, zainstalowałem Neofon lite,ale okazało się,że nie działa on.Po wybraniu i wciśnięciu "zielonej słuchawki" automatycznie rozłącza. Jako,że konsultanci na infolinii TP (swoją drogą dość słono kosztującej, bo połączenie na numer 8015...,a rozmowa trwała około 30min) nie potrafili pomóc i przypominało to trochę rozmowę z BOK Play-niby coś wiedzą,ale jednak nie bardzo...
Jako,że nic w zasadzie się nie dowiedziałem to zainstalowałem Spika,który wspiera usługę Neofon.Tu już jest krok do przodu,bo mogę wykonywać połączenia,a nawet mogę się dodzwonić na numer Neofonu,ale.... nie ma dźwięku!! :?

I tutaj moje pytanie: czy ktoś wie co może być tego przyczyną i jak ten problem usunąć (chodzi o Spika)?? Niestety w TP nic mi nie pomogą, gdyż nie pomagają w przypadku korzystania z innej apliakcji od Neofon lite.... Cyrk :smt011