• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #455258  autor: wojtas71
 24 sty 2011, 18:31
Witam
Chciałem zapytać się co zrobic z takim problemem. Moi rodzice maja telefon stacjonarny w TP SA. Kiedys zadzwonił jakiś pan z tp novum i powiedział mojej mamie, że bedzie płaciła mniejszy abonament. Teraz jest to 50 zł, a u nich jak to reklamował ten pan miało być 35 zł. Moja mama się zgodziła, ponieważ pan powiedział, że wysle dokumenty i mozna się z nimi zapoznać i jezeli w ciągu 10 dni nie potwierdzi chęci udziału to znaczy że jest rezygnacja. Tak tez się stało i moja mama zrezygnowała. Po jakimś czasie odezwał się ten pan z tp novum i poprosił o zwrot dokumentów. Zostały mu odesłane z powrotem w takim samym stanie jak przyszły. A teraz przyszła pocztą opłata wyrównawcza od aktywacji na 166 zł. Pytam się - jakim prawem ta opłata się znalazła i za co skoro żadna umowa nie była podpisywana? Dla mnie jest to zwykłe oszustwo. Co z tym zrobić?
Pozdrawiam
Wojtek

 #455276  autor: simon.m
 24 sty 2011, 20:08
złożyć skargę reklamację do nich. postraszyć UKE.
aha, i nie ma czegoś takiego jak "tp novum"
jest telekomunikacja polska i telekomunikacja novum.

 #455333  autor: kamil1221
 25 sty 2011, 00:14
Ktoś się podał za TP. Często takie coś się zdarza.
Zostaje jedynie reklamować.