• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #452886  autor: adam01
 13 sty 2011, 23:13
Witam mam taki problem w listopadzie wypowiedziałem umowe z netią na telefon stacjonarny.W tym samym czasie podpisałem nowa z TP na telefon .15 grudnia skończyła mi się umowa z netią, i zaczęły się problemy.Netia wyłączyła mi telefon a TP nie podłączyła (zorientowałem się dopiero 20grudnia)że nie mam telefonu.Dzwonie do TP co jest grane a oni że nie mają zawartej ze mną umowy (ponoć gdzieś zaginęła :shock: ).Poszedłem do telepunktu po świętach i miła pani mi mówi że musza sprawdzić czy da się spowrotem podłączyć (maja dzwonić )PARANOJA jestem prawie miesiąc bez telefonu :smt010 Dochodzi do tego kończąca się umowa na neostradę co robić czekać dalej???

 #452892  autor: zoltan666
 13 sty 2011, 23:21
A TP przez ten już prawie miesiąc co nie masz telefonu nalicza pieniądze za utrzymanie łącza?

 #452896  autor: adam01
 13 sty 2011, 23:29
Jeszcze nic nie naliczyli.