• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #436356  autor: Oiir
 19 paź 2010, 12:39
Witam,

od niedawna płacę rachunki poprzez e-faktury. Bardzo wygodna rzecz ale chyba pojawił się problem.

Wszystkie moje płatności są księgowane (tp.pl >> Płatności i rozliczenia >> wpłaty do TP - oraz dostaję maila)
Wszystkie wpłaty mają status "uregulowana" natomiast w kolumnie "numer dokumentu" jedna płatność zamiast numeru faktury ma status "nierozliczone".

Wszystko zrobiłem poprawnie więc się tym nie przejmowałem, ale teraz wydaje mi się, że kolejne faktury dostaję ileś tam groszy wyższe tak jakbym nie zapłacił tej nierozliczonej faktury.

Także powinienem teraz coś z tym zrobić?

 #436361  autor: maniek
 19 paź 2010, 12:57
Zadzwoń na BL i wyjaśnij :wink:

 #436384  autor: Marens
 19 paź 2010, 15:02
Oiir pisze:Także powinienem teraz coś z tym zrobić?
Zobacz jakie masz saldo, powinno być zerowe:
obsługa online / płatności i rozliczenia / saldo bieżące
Dodatnie znaczy niedopłatę, ujemne znaczy nadpłatę.

 #436937  autor: wojtek115
 22 paź 2010, 11:33
a czy z opcji e-faktury mogą skorzystać wszyscy klienci Tepsy,
zarówno ci którzy korzystają z Neostrada, TV czy też nie dawno podłączyli sobie internet dla firm DSL'a?
Czy są może jakieś wyjątki w tej kwestii.

 #436978  autor: Marens
 22 paź 2010, 14:12
Wszyscy mogą korzystać z e-faktury, faktura jest podpisana cyfrowo.

 #442788  autor: zoltan666
 23 lis 2010, 14:47
No i właśnie zacząłem korzystać z e-faktury i ... Dnia 16.11 zapłaciłem poprzez płatność elektroniczna tp fakturę, która ma termin płatności - 19.11. Otrzymałem e-mail od [email protected] (to chyba serwis obsługujacy te płatności). że transakcja została zrealizowana poprawnie i że zaksiegowano wpłate dnia 16.11. Dzis jest 23.11, czyli minął już tydzień od dokonania wpłaty, a na stronie TP wpłaty wciąż nie widać i cały czas mam niedopłate.

 #444829  autor: kowcio
 04 gru 2010, 13:21
Nie martw się. Oni taki burdel mają ;) Ja płacę normalnie- robię przelew jak fakturę na maila otrzymam. Na ich stronę w ogóle się nie loguję już, bo tam zawsze mam -28,06 PLN.
Ale rachunki opłacone są i na następnym mam saldo poprawne.

 #448380  autor: Komunikacja 2.0
 23 gru 2010, 13:10
Dołączę się do waszego wątku choć mój wpis nie jest bezpośrednio związany z problem. Mimo wszystko jest jednak związany pośrednio.
Fundacja Komunikacja 2.0 prowadzi akcję "Dość Papierowych Rachunków. Chcę płacić bezpiecznie". Akcja ma na celu zwrócenie uwagi operatorów takich jak m.in. TP, że istnieje system płatności nazywany EBPP. System pokrótce charakteryzuje się tym, że wszystkie rachunki, faktury wystawiane przez operatorów trafiają do Twojego banku. Po zalogowaniu się na e-koncie możemy za pomocą "jednego kliknięcia" obejrzeć obraz faktury oraz zaakceptować płatność lub nie.
System jest o wiele bardziej bezpieczny niż e-faktury, które przechodzą przez kilka serwerów.
Chciałbym prosić Was o poparcie akcji na www.doscpapierowych.pl lub na facebook.com/doscpapierowychrachunkow Oczywiście na obu stronach możecie dowiedzieć się więcej o akcji.

Pozdrawiam!

Fundacja Komunikacja 2.0

 #448692  autor: Oiir
 25 gru 2010, 13:10
@Komunikacja 2.0 - oj byłoby pięknie...

Bardziej od elektornicznej płatności TP podoba mi się rozwiązanie "Płacę z Allegro"

Ale najpierw trzeba ludzi edukować by nie chodzili z rachunkami płacić na pocztę. Bo to jest PRL po prostu ;) jedno okienko i kolejka na dwie godziny ;)

Także najpierw trzeba rozreklamować, że płacenie przez internet jest: a - możliwe, b - bezpieczne, c - oszczędza czas i pieniądze.

Obrazek

 #448753  autor: poziom
 25 gru 2010, 22:12
Rzecznik tp już ponad rok temu obiecywał wprowadzenie bilixa i na obiecankach stanęło.
To samo netia. Dziwne jest podejście operatorów, nka ma bilixa od wakacji 2008, aktywacja tej usługi to była bajka, wniosek przez stronę www banku, podanie numeru na infolinii operatora i koniec.

System funkcjonuje prawie 3 lata a liczbę firm można policzyć na palcach jednej ręki :l
http://www.kir.com.pl/main.php?p=usluga_bilix_ebpp

Fajnie że jest taka akcja, tylko czy cokolwiek ona zmieni?