• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #426061  autor: MojNick
 29 sie 2010, 19:05
Witam.
Szykuję się do zmiany operatora na dialog i w newsie na portalu - http://telepolis.pl/news.php?id=18954&m=0 - znalazlem informacje o takie promocji. Kable mam pod domem od dialogu wiec z podlaczeniem nie ma problemu. I pytanie - gdzie o tej ofercie pisze cos na stronach dialogu? Bo nic takiego nie widzę :/
Interesuje mnie ta oferta gdzie jest dialnet 10mb za 60zł (może być osobno?) plus ewentualnie ten pakiet komfortowy za 45zł. Razem by było 105zł.
Mógłby mnie ktoś oświecić i powiedzieć, gdzie na stronach dialogu jest informacja na temat tej promocji?
Na razie mnie interesuje oferta 10mb za 84zł na 24 miesiące. Znajde coś lepszego?
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.

 #426184  autor: Fafral
 30 sie 2010, 08:21
Ja na Twoim miejscu zadzwoniłbym na infolinię :) tam dowiesz się wszystkiego. :)
nie dziwię się, że nie możesz nic znaleźć bo ta strona jest trochę nieczytelna.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #426236  autor: MojNick
 30 sie 2010, 11:17
Infolinii unikam, po doznaniach gwarantowanych na infolinii TP odechciewa sie dzwonic na wszystkie inne ;-)

Do punktu dialogu natomiast mam daleko i nie wiem kiedy tam będę.

A pytam tutaj, dlatego że jest na dole źródło: Dialog, więc jednak gdzieś informacja na ten temat musi być. Jak ktoś znajdzie i poda to będzie miło.

 #426418  autor: Vieslav
 30 sie 2010, 20:51
Akurat infolinia Dialogu jest dobrze poinformowana, jeśli chodzi o promocje. Gorzej z włączaniem usług :P . Ale po tych kilku latach i tylko kilku telefonach do BOK nie mogę narzekać, bo każdą sprawę zawsze udało mi się rozwiązać, jeśli nie przez konsultanta to przez technika, do którego mnie przekierowywano (czasami niepotrzebnie).