• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #420505  autor: krzysiozboj
 02 sie 2010, 12:47
Mam prośbę i pytanie do szanownych forumowiczów (szukajką nie znalazłem podobnego, może słąbo szukałem).
Ok rok temu podpisałem umowę z Netią na 24 m-ce. Niby kilka zł taniej niż w TP SA ale ... miałem już kilkanaście awarii w tym czasie gdzie najdłuzsza to 25 dni. Pytanie czy mogę zerwać umowę z winy fatalnej jakości dostarczanej usługi czy muszę swoje jeszcze odcierpieć a awarie mogę mieć w dowolnej ilości w okresie umowy?
Smutne jest to że człowiek może zatęsknić za jakością usług oferowanych przez TP SA :(

 #420568  autor: abcd
 02 sie 2010, 19:57
Chcesz za wszelką cenę zerwać umowę czy uzyskać działającą usługę? Napisz po mailu do UKE i UOKiK-u z ogólnym wyjaśnieniem sprawy, pewnie jedno z tych dwóch uzyskasz.

 #420598  autor: krzysiozboj
 02 sie 2010, 23:03
Chcę mieć działającą usługę, po kilkunastu awariach (na 12 m-cy dostarczanej usługi), w sumie ok 1 miesiąc niedziałający net i ok 1 miesiąc działający niestabilnie (zrywanie i kłopoty z poł) jakoś im mało już wierzę. Mają też fajne podejście do klienta - czekanie czasem i pół godziny na konsultanta po czym ci za wszelką cenę chcą zwalić winę na odbiorcę bo ... u nich ze sprzętem wszystko w porządku - chętnie nakażą reinstalacje, restarty, sprawdzanie na innych urzadzeniach etc. W TP SA przynajmniej mówili co się stało, kiedy wstanie i przeprosili.
Ale dz za radę, myślę że to dobry krok.